Van de 5M miles zijn er al 1,1M vergeven terwijl er nog 9 dagen te gaan zijn. Ik denk dat ze het wat rustiger aandoen omdat er anders de laatste dagen niks meer te winnen valt behalve die kans op 500.000. Heb zelf ook nog geen miles gewonnen.
5x kans, 0 miles hier. Niet dat ik echt om die 500 miles zit te springen, maar 't zou toch aardig zijn
Een lijstje met alle links voor zover ze door de random-generator op de Mr. Miles website gegenereerd worden. Met de Flem-addon voor Firefox (https://addons.mozilla.org/NL/firefox/addon/flem/), kun je ze geautomatiseerd allemaal doorlopen. (Alleen gebruikersrechten voor mensen die de extensie waaronder ze Mr Miles gevonden hebben hier posten ).
Er is bij mij iets mis. Ik vind hem niet meer lijkt het wel... Ook niet op .NO nu... Edit: Oeps... Ik was niet ingelogd...
yeah..afgelopen twee keer kreeg ik em steeds niet. Dus gewoon een max van 6 kansen en dan een keertje miles. Ben benieuwd of dit alleen voor 1 dag geld of voor de gehele promotie periode :/