Al een paar dagen niks gehoord. Dit waren zijn laatste berichten. Weet iemand wat hierna komt? On top of that, Ernesto Rodrigo is waiting for me in Havana to test drive a classic car! Erik Benjamin, I need you to help me find the wedding rings! But you’ll need to kit yourself out for the desert
en .... weer 4x niets! had het eerste niet goed gesproken, maar wel goed geschreven (tusen takk), Japan was goed en de foto ook (is denk ik onbelangrijk wat je stuurt).
Ik vraag me af waarom we hier onze tijd mee verdoen..... "interact with the brand", ja, ja - met zo'n slechte bot doet die interactie meer kwaad dan goed
Ik kreeg de vraag of ik zijn selfie uit Lima ook heb gezien. Die beantwoord met Ja (moest dat?), maar daarna geen enkel bericht meer..
ik heb geantwoord met Yes. daarna moet je weer pasfoto uploaden, weer wat bla bla bla en een kans voor de volgende FAIL
Vandaag IATA codes ... San Francisco/Lissabon/Sydney/Mexico City/Agadir/Hong Kong/Istanbul/Stockholm. Voor de 5e keer op rij een FAIL. Mijn stempelkaart zit vol