Ik had ook compleet andere tijden. Guatemala was fout (was al raar dat het juiste antwoord er niet bij stond...) dus toen omgerekend naar "juiste" antwoorden. Had wel de huidige lokale tijd doorgegeven en uiteindelijk ook een link gekregen om miles te scoren (FAIL).
Op het account van mijn vriend heeft Mr. Miles net geantwoord, heb ik de timezone vragen beantwoord maar een Fail, Op mijn account nog steeds 0,0 respons..
Hier doet hij het weer. Ik had wel een tweetje gestuurd naar KLM... Hellaas ook een FAIL ondanks de goede antwoorden. Thnx @Sanne von Kriegenbergh!!
Het spel met de vlaggen ging ook bij mij niet helemaal goed. Met de tijden wel, helaas ook een Fail. Bedankt voor de tips over de tijdsverschillen!!
Ik moest hem ook even wakker maken na een enkele zin gezegd te hebben, maar dit ging veel sneller dan gisteren. Helaas wel weer een FAIL.
Ik heb net mijn partner laten spelen (voor de eerste keer). Hij kreeg eerst de vlaggen en vijf minuten erna de tijdsverschillen. (anders computer, wel hetzelfde netwerk).
Ik had een heerlijke Australia/New Zealand faal, omdat ik het "eerlijk" wilde spelen. Desalniettemin FAIL. 2e challenge was te makkelijk met alle gegeven opties, Maar ook fail.
Ik had de tijden goed, maar kreeg een FAIL. Toen het nieuwe spel gespeeld waar je moet raden op welke airports de foto's zijn genomen. Die van mij waren: Istanbul, Dusseldorf, HK, Bangkok, en Athene.
De fail wil niet zeggen dat je de antwoorden niet goed hebt. er zijn 2 zaken waar je voor meespeelt namelijk. 1. de vragen die je krijgt kun je een extra ticket verdienen in de "loterij" voor de hoofdprijs (jaarlang platinum en 250000 miles). als je deelneemt aan het spel krijg je 1 ticket. bij elke challenge die je voltooid krijg je nog 1 extra ticket. je kunt in totaal 11 tickets verdienen dus. 2. het verdienen van extra mijlen. als je een challenge volbracht hebt krijg je doormiddel van een link de mogelijkheid om extra mijlen te verdienen. als je pech hebt en geen mijlen in je link vind krijg je hier een Fail voor. dit wil niet zeggen dat je de challenge fout hebt.