Bij mij herhaalt hij steeds de riedel tot hij vraagt of we in het Engels of Frans verder moeten en begint dan weer overnieuw met 'Hello Kevin'
Had niet in de gaten dat dat hiermee te maken had, aangezien het niet om een YES/NO vraag ging. Ook gebruik ik de app niet, maar hij ging nu wel verder de 3e keer Toen kreeg ik inderdaad knoppen.
De YES/NO buttons komen ook in de kleine chat voor op een desktop. Als je in een volledig chat-scherm dus niet, maar via de chat-popup wel (hier althans)
Vandaag is dit de opdracht: Challenge #2: Time difference. This challenge will require participants to guess the time difference between their location and 5 (five) different cities. For each city, the participants will have 30 (thirty) seconds to choose between 3 (three) different time options.
Idem 3 uur bezig geweest om die opdrachten uiteindelijk af te ronden om te finishen met een grote FAIL
Ik had gisteren alle 5 vlaggen goed, maar bij 3 kreeg ik de melding dat het fout was. Daarna niets meer. Geen miles, geen fail.
Hmm, al een paar keer Mr Miles verwijderd en toegevoegd, in de hoop dat hij dan wel vragen gaat stellen, want nadat ik al sinds gisteren "gefocused" ben gebleven heeft hij niks meer gezegd. Als ik nu op "aan de slag" klikt gebeurd er helemaal niks meer. Mijn tekst is niet zichtbaar, en na 1 seconde de "is aan het typen bolletjes" ook niet. Als ik zelf "aan de slag" typ en verstuur, dan is dit wel zichtbaar. Ik krijg nu het volgende antwoord van Mr Miles: Come on, if you keep interrupting me, I’ll end up losing track of our conversation... And believe me, you’d be the one to lose out Blijkbaar vind hij dat ik te ongeduldig ben maar komen zijn berichtjes bij mij niet aan ofzo. Net Mr Miles toegevoegd via mijn vriend zijn account, en daar verliep het helemaal soepel, maar helaas daar geen miles maar een dikke fail. Ik kreeg de opdracht van gisteren, dus misschien straks die van vandaag? Ik wacht het maar even af...
Bij mij idem, helemaal niets nadat ik alle vlaggen goed had waarbij ik zowel "Well done" als "I'm afraidnot, it was XXXXX" als response kreeg en "I'll raise the white flag, it wasn't easy..." Verder is het stil nu.
Hij gaf aan dat ik de Spaanse vlag fout had, maar gaf me daarna wel een code met een 'FAIL' Het is maar net waar hij zin in heeft volgens mij