ik heb wel een hele lijst met afkortingen waar hij heen kan maar als ik de landen er ook nog bij zou hebben zou ik wat gerichter kunnen zoeken.. is die misschien beschikbaar?
Ik kwam deze lijst tegen op Twitter: http://crealoop.tumblr.com/post/103193800973/beforemistermilesin-kz-beforemistermilesin-pt Geen idee of hij volledig is. Kwam er ook al een paar tegen die niet klopte
haha nee, ik heb de hoop een beetje opgegeven ben heel de ochtend bezig geweest en maar 1 keer gevonden.. dus nu maar verder met me scriptie mocht je wat vinden even posten want deze site staat wel open bij mij
Ik volg op Twitter de updates omtrent #MRmiles. Wanneer daar een land wordt genoemd, log ik in en ga ik er naartoe. Inmiddels 4x kans op 200.000 en 6x (maximale) kans op 500.000. Helaas nog geen echte miles verdiend..
Vandaag is de site echt dramatisch! (Dit zal ook wel de reden zijn waarom als er geen Hints etc. worden getweet). Las dat het technische team druk bezig was de bugs te verhelpen, maar dat lijkt nog niet echt te werken...
oh, wat een frusterend en verslavend spel (ben trouwens nieuw hier, ik zal me binnenkort fatsoenlijk voorstellen in het daartoe bestemde topic...) Ik was zojuist binnen 20 seconden op .sg (Mr. Miles had zelfs de Franse vertaling nog niet getwitterd), maar toch 'slechts' een extra kans op 500.000 miles gewonnen. Heb er liever 500 contant...