Mileage Run begin december

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Goldfly, 13 sep 2014.

?

Segmentrunning is leuk met een grote groep

  1. JA natuurlijk!

    92,1%
  2. Ik ga liever alleen

    7,9%
  1. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Wauw wat een leuk idee. Denk dat dit misschien ook een leuke ervaring is om kennis te maken met een run. Helaas dan wss studiebezigheden dus niet in de gelegenheid, maar idee is top!
     
  2. Remco

    Remco Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Top idee! Ik zit dit jaar al aan mn segments (heb er genoeg voor silver maar ga geen goud halen), maar houd me ten zeerste aanbevolen voor volgend jaar!
     
  3. silvernaarPFL

    silvernaarPFL Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    18
    Volgens mij kan je als je telefonisch reserveerd een andere thalys nemen mits plaats beschikbaar en binnen 24 uur anders is het een stop over. Als je s morgens vanaf Ams vertrekt kan je avond er voor je leg zwe-Ams doen (interessant als je bijv in Rdam, Hoofddorp, Amstdsm etc woont
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    er is vaak een 'alle vluchten laten zien' link of button, daar kun je vaak ook nog andere tijden voor de Thalys selecteren, 09:30 ofzo.
    En je kan sowiezo een andere Thalys pakken - indien plaats beschikbaar (dus: na overleg met de trein manager)
     
  5. PNF

    PNF Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    Oh ja zeker! Ik ben alleen bezig met een bedrijf opzetten nu en ik kan de komende maanden nog niet inplannen aan andere zaken. Anders zou ik zeker mee gaan. Maar ik bied mij alvast aan voor de volgende run!
     
  6. joran

    joran Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Top plan! Ik was al van plan zwe-ams-fco-blq en terug te doen rond die tijd, lijkt me leuk om het met een groepje te doen.

    Dus zet mij maar op de lijst ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2014
  7. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Tot nu toe 4 deelnemers: @krng @dwb @joran @Goldfly

    Nog meer? ik ga over 14 dagen eea boeken, dus je kan nog aanmelden, anders zijn het er 4
     
    vlieggraagverweg en joran vinden dit leuk.
  8. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ik heb al genoeg segmenten staan voor dit jaar @Goldfly - volgend jaar misschien :)
     
  9. krng

    krng Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Ik kan jammer genoeg beide weekends niet, ma een volgende keer zeker wel!
     
  10. joran

    joran Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Ik wilde net op zoek gaan naar mogelijke routes voor de segment run, maar helaas heeft ITA al sinds gisteren technische problemen. Dus het zoeken gaat vrij lastig. Ik ga het dit weekend nog eens proberen, dan kunnen we ook overleggen wat voor iedereen het beste uitkomt.
     
  11. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben misschien nog wel interested. Gaat het om de route die op de vorige pagina staat ? :)
     
  12. joran

    joran Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Ja, klopt. Waarschijnlijk ZWE - BLQ of VCE: 6 segmenten voor ongeveer €180
     
  13. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb door een onverwachte extra trip genoeg segmenten. Toch wil ik mee als we een leuke ploeg bij elkaar kunnen krijgen. Volgens mijn aantekeningen zijn we met zn 3-en.. is er verder niemand geinteresseerd? Anders zouden we kunnen overwegen om het even over het jaar te tillen zodat er HEEL VEEL mensen nog segmenten nodig hebben. Zou toch gaaf zijn als we met een ploegje van 10 kunnen gaan..?
     
  14. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik zou eerder voor een mileage run in de periode jan t/m maart gaan, tenzij je nog net een paar segmenten nodig hebt in 2014.
    Als je nu al FB Gold bent, blijft status geldig tot 1 april, dus als je voor 1 april genoeg segmenten hebt voor Gold, kun je wel van alle Gold-voordelen genieten en dan krijg je opnieuw Gold-status die geldig is t/m maart 2017!
    Maar leuk idee om zoiets met een kluppie te doen! ;)
    Zelf ben nog ST Elite+ bij China Airlines t/m juli 2015, dus ik kan er nog wat langer over doen...
     
  15. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Klinkt goed! Ik wil graag een elite status verkrijgen in 2015. Dus beginnen met een mileagerun klinkt goed. Liefst zo veel mogelijk in een keer. Iemand hier al ideeen voor begin volgend jaar?
     
  16. LeChiffre89

    LeChiffre89 Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Ik wil ook wel mee, maar voor mij ook pas begin 2015!
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  17. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Ik ben begin 2015 ook wel geïnteresseerd, echter ook in zoveel mogelijk segmenten in een weekend >= 12 liefst :)
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  18. silvernaarPFL

    silvernaarPFL Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    18
    6 op een dag is te doen. Zwe-Ams-VCE-AMS-ZWE en ben je op tijd weer thuis. Ook een mogelijk is 8 maar dan wordt het wat duurder per segment op een dag. Avond ervoor ZWE-AMS doen. 's morgens 1e vlucht naar Bru en terug (los ticket kruislings) en daarna de 2e vlucht doen van retourtje wat begon in ZWE. Als je zo het weekend doet ben je maandag moe, slaap je in eigen bed en heb je 16 vluchten erop zitten. 2 weekenden doen en je zit op 32 vluchten. Plus 14 er bij van Amex. 46 vluchten. Dan nog een weekend doen met 1 keer Bru retourtje en je zit op 60 vluchten voor Plat. 5 weekenden per jaar of 10 losse dagen en je bent klaar.
     
  19. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Volgens mij lukt 6 op een dag niet? ZWE-AMS-VCE en terug is maar 4 segmenten. ZWE-AMS-FCO-VCE en terug is 6 op een dag, maar dan kun je geen back to back ticketing doen (Kruislings boeken), omdat je op z'n vroegst om 17:00 aankomt en daardoor geen retourvlucht meer kunt pakken. Of mis ik iets?
     
  20. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Die mogelijkheid heb ik ook onderzocht en nog niet kunnen vinden... nu op zoek naar een manier om na 17:00 vanuit VCE/BLQ terug naar Amsterdam te komen :) Keuze is 70 euro voor hotel of 2 extra segmenten pakken voor 20 euro meer.... en in je eigen bedje slapen
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina