Waar: Doubletree Surabaya Wanneer: komend weekend Kamer: Deluxe Suite (upgrade vanaf de goedkoopste kamer) Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Layover Surabaya Waar: Doubletree Sukhumvit Bangkok Wanneer: komend weekend Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Layover Bangkok Waar: Crowne Plaza Utrecht Wanneer: komend weekend Kamer: Standard King Status: Diamond Ambassador Overnachtingen: 1 Reden: Beetje bijslapen en dan weer werken in de omgeving.
Update: alles gecancelled wegens overlijden van de vader van mevrouw Night. Waar: Hilton Amsterdam airport Wanneer: Nu Kamer: Executive na upgrade Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Vroege vlucht morgen vanwege begrafenis....
Waar: Hyatt House CDG Wanneer: december Kamer: King Status: nee Overnachtingen: 1 Reden: Layover CDG. Hyatt House had ik nog niet aangetikt in mijn brand explorer. Met dit verblijf dus weer een free night certificaat. Waar: Hilton Kuala Lumpur Wanneer: december Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: layover KUL. Late aankomst, ochtendje relaxen. Waar: Hilton Kuala Lumpur Wanneer: december Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Nog een layover KUL. Late aankomst, vroeg vertrek. Maar met KLIA Express toch nog de meest relaxte optie. Waar: Hilton Frankfurt Wanneer: Nu Kamer: Queen Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: layover FRA. Tevens weer 10/K milestone bonus.
Waar: Motel One Salzburg Mirabell Wanneer: 11-14 januari Kamer: Standaard Kingsize bed Status: Hotels.com silver Overnachtingen: 3 Reden: Maat die ik zou bezoeken in Salzburg is ziek en komende tijd niet hersteld. Om hem toch te bezoeken maar niet uit te putten, besloten om zelf een hotel te nemen.
Waar: Holiday Inn Mont Tresor Mauritius Wanneer: december Kamer: King Suite Status: nee Overnachtingen: 1 Reden: Laatste nachtje voor de ochtendvlucht naar huis Waar: Moxy Athene Wanneer: februari Kamer: King Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: dineren in Athene Waar: Renaissance Barcelona Wanneer: februari Kamer: King Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: lunch & diner in Barca
Change of plans, iets vroegere aankomst (als het goed is): Waar: Sofitel Kuala Lumpur Damansara Wanneer: december Kamer: Junior Suite met Club Millesime Access. Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: had dit hotel al een tijdje op het oog. Mooi STEP tarief geboekt met $ 100,00 F&B tegoed.
Waar: Hilton Den Haag Wanneer: december Kamer: King deluxe Status: Gold Overnachtingen: 2 Reden: Paar dagen weg en dinertegoed opmaken.
Waar: Fairmont McDonald Edmonton Wanneer: december Kamer: King Status: Gold Overnachtingen: 3 Reden: familiebezoek mooie deal geboekt via Upgradeyour.travel aka @Bijzonderetickets. 3e nacht en ontbijt gratis.
Waar: Hilton Doha Old town Wanneer: maart Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: korte overnachting Waar: Intercontinental Abu Dhabi Wanneer: maart Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Abu Dhabi eens bekijken Waar: Conrad Abu Dhabi Wanneer: maart Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Wilde deze eens proberen, mooi Impressario tarief via @Bijzonderetickets geboekt Waar: Hilton Dubai Palm Jumeirah Wanneer: Maart Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Deze is vorig jaar geopend, ook eens bekijken Waar: Conrad Dubai Wanneer: Maart Kamer: King Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Deze had ik ook nog niet gehad
Mooi lijstje! Afgelopen maand ook bij Conrad AUH verbleven. Als Diamond is het echt een super hotel. Intercontinental AUH is daarentegen wel erg gedateerd. Maar wellicht juist omdat het een van de eerste hotels in de stad was, is het buitengedeelte ruim opgezet. Restaurants zijn populair bij expats; in het bijzonder het Belgian Beer Cafe. In maart zit ik ook in het Hilton The Palm. Ben benieuwd want deze staat al lang op het lijstje.
ik was de US$ 100 credit nog vergeten te vermelden, deze is keurig verrekend. Upgrade naar De Luxe View Room gekregen. Punten netjes bijgeschreven. Thanks @Bijzonderetickets
Waar: Doubletree NDSM Wanneer: januari Kamer: Street Art Room (nog nooit echt mogen ervaren trouwens, meestal waterview). Status: Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Prima prijs en i.c.m. de promo levert het flink op. Waar: Holiday Inn Express CDG Wanneer: februari Kamer: Airport View Status: n.v.t. geboekt met M&M promo Overnachtingen: 1 Reden: layover CDG Waar: Anara Hotel CGK Wanneer: februari Kamer: King Deluxe Status: n.v.t. Overnachtingen: 1 Reden: layover CGK. Geen gedoe met taxi's + goede promo M&M. Waar: Intercontinental Singapore Wanneer: februari Kamer: King Status: Diamond Ambassador Overnachtingen: 1 Reden: één nacht Singapore en laat vertrekken, dus het komt mij goed uit dat er een gegarandeerde late checkout is van 16.00 uur. Waar: Intercontinental Ljubljana Wanneer: februari Kamer: Junior Suite High Floor Status: Diamond Ambassador Overnachtingen: 2 Reden: Weekendje Ljubljana, goede verhalen over deze IC gehoord. Waar: Hotel Zum Hirschen Salzburg Wanneer: februari Kamer: King Status: n.v.t. Overnachtingen: 2 Reden: Paar dagen Salzburg. Goede M&M promo.
Waar: Hilton Den Haag Wanneer: Volgende week Kamer: King Guestroom Status: HH Diamond Overnachtingen: 1 Reden: Zie hierboven, @Bijzonderetickets is de boosdoener dat ik ging zoeken naar goedkope kamers en weer geld uitgeef. Lekker pimpelen in de lounge en de dag erna lekker met de fiets naar huis...
Waar: Fairmont Austin Wanneer: Volgende week Kamer: Deluxe King Status: Gold Overnachtingen: 2 Reden: Geboekt via AmexTravel om $200 gravelcredit van mijn US Platinum te gebruiken, $100 on-site credit en upgrade (hopelijk nog een extra upgrade in verband met status) Waar: Courtyard PHX Wanneer: Volgende week Kamer: King Status: Gold Overnachtingen: 1 Reden: Late aankomst in PHX, alleen even slapen en volgende ochtend de auto ophalen Waar: The Blackstone, Autograph Collection Wanneer: Begin feb Kamer: Deluxe King Status: Gold Overnachtingen: 2 Reden: Terug naar huis vanuit ORD (50/K pp in J) dus nog maar even paar nachtjes Chicago erbij.