Wanneer: maart Waar: Holiday Inn Express Rotterdam Soort kamer: King Bed room Aantal overnachtingen: 3 Reden: familie visite
Wanneer: Maart Waar: Mercure Bochum Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 2 Reden: Naar Europa's grootste 90's event, lekker meezingen met artiesten uit mijn jeugdjaren
Waar: IC Lissabon Wanneer: 28 februari Soort kamer: One Bed de Luxe Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip
Waar: Hilton Garden Inn Midtown Tulsa Wanneer: Maart Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 4 Reden: Werk
Waar: Krakau Mercure Stare Miasto Wanneer: maart Kamer: standaard Aantal overnachtingen : 3 Reden: weekend weg en bezoek Auschwitz.
Waar: Katamaran Hotel & Resort Sengigi Wanneer: volgende week Soort kamer: Premier King Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Vakantie goed afsluiten
̶w̶̶a̶̶n̶̶n̶̶e̶̶e̶̶r̶̶:̶̶ ̶̶m̶̶a̶̶a̶̶r̶̶t̶ ̶w̶̶a̶̶a̶̶r̶̶:̶̶ ̶̶h̶̶o̶̶l̶̶i̶̶d̶̶a̶̶y̶̶ ̶̶i̶̶n̶̶n̶̶ ̶̶e̶̶x̶̶p̶̶r̶̶e̶̶s̶̶s̶̶ ̶̶r̶̶o̶̶t̶̶t̶̶e̶̶r̶̶d̶̶a̶̶m̶ ̶s̶̶o̶̶o̶̶r̶̶t̶̶ ̶̶k̶̶a̶̶m̶̶e̶̶r̶̶:̶̶ ̶̶k̶̶i̶̶n̶̶g̶̶ ̶̶b̶̶e̶̶d̶̶ ̶̶r̶̶o̶̶o̶̶m̶ ̶a̶̶a̶̶n̶̶t̶̶a̶̶l̶̶ ̶̶o̶̶v̶̶e̶̶r̶̶n̶̶a̶̶c̶̶h̶̶t̶̶i̶̶n̶̶g̶̶e̶̶n̶̶:̶̶ ̶̶3̶ ̶r̶̶e̶̶d̶̶e̶̶n̶̶:̶̶ ̶̶f̶̶a̶̶m̶̶i̶̶l̶̶i̶̶e̶̶ ̶̶v̶̶i̶̶s̶̶i̶̶t̶̶e̶ Gecancelt.
Wanneer: juni Waar: Hilton Den Haag Soort kamer: twin first room(hopelijk diamonds upgrade) Aantal overnachtingen: 1 Reden: staycation na drie maanden braaf thuis blijven. Had gebeld ivm service ; executive lounge is dicht, maar je mag een happie en drankkie bij roomservice bestellen
Wanneer: Juni Waar: Hilton Plaza Wenen Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen:1 Reden: familie bezoek
Wanneer: Juni Waar: Hotel Mercier, Amsterdam Soort kamer: Deluxe room Aantal overnachtingen: 1 nacht Reden: Vakantie in eigen stad, ben benieuwd
Wanneer: juni Waar: Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soort kamer: na upgrade King Deluxe Room Golf course View Aantal overnachtingen: 2 Reden: weekendje weg en bonuspunten binnenhalen(de actie 2020 points unlimited is er nog en hoop deze volgend jaar goed te gebruiken ergens ver ver weg)
Wanneer: Begin augustus Waar: Holiday Inn Warsaw city center Soort kamer: Junior suite Aantal overnachtingen: 3 Reden: Eindelijk weer een stukje vliegen. WAW vind ik een leuke stad.
WAW staat nog op m'n lijstje, kan ik tegen die tijd tips & tricks vragen (je bent er volgens mij elk jaar wel meerdere keren)?
Wanneer: juli Waar: Crowne Plaza Istanbul Florya Soort kamer: Standard Kamer Aantal overnachtingen: 2 Wanneer: juli / augustus Waar: Hilton Garden Inn Izmir Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 20 Reden: Turkije voorlopig het enige land waar je kunt afspreken als je vriendin in Azië woont. Nu hopen dat het ook daadwerkelijk doorgaat. Beide hotels op punten geboekt: 25/K IHG punten en 80/K Hilton punten in totaal. Valt reuze mee dus.
Wanneer: juli Waar: Hilton Rotterdam Soort kamer: Twin guest room Aantal overnachtingen: 2 Reden: weekendje weg, beetje winkelen en extra bonuspunten bij elkaar harken.
Waar: ibis Berlin Hauptbahnhof Wanneer: Juli Soort kamer: Standard Aantal overnachtingen: 3 Reden: Ligt het dichts bij de buurt waar ik graag ben en gedeeltelijk kunnen betalen met 2000 punten die ik een paar maanden geleden had gewonnen met dat spelletje van Accor
Wanneer: volgende week Waar: Conrad Istanbul Bosporus Soort kamer: King Executive Aantal overnachtingen: 1 Reden: redelijke prijzen momenteel. Heb al begrepen dat de lounge dicht is en dat ik 2 drank vouchers krijg als alternatief.