Ik heb een BC ticket in de Z klasse (goedkoopste BC tarief). Online upgraden was niet mogelijk, maar wilde het proberen, samen met een vriend waar ik mee vlieg. AF FB service gebeld en gevraagd naar de mogelijkheden. Uitgelegd wat we wilden en of dat kon. Omdat het 3+ maanden van te voren was, en alle 4 de stoelen in F open waren, kregen we een aanbod van 60K miles per persoon, enkele reis... En dat dus gedaan. Ik begreep dat de prijzen varieeren tussen 60-100K bij upgrade vanuit BC,
Wanneer: Januari Route: DUS-LHR-YVR Airline: BA Klasse: BC naar LHR en First naar YVR Miles: Redemption Reden: Vakantie Wanneer: Januari Route: YVR-LAX-SAN-PHX-LAS-PHL-CLT-JAX-MIA-PTY Airline: AA Klasse: BC Miles: BA Reden: Vakantie / TP-Run Wanneer: Februari Route: PTY-MIA-MCO-CLT-RDU-PHL-LAX-YVR Airline: AA Klasse: BC Miles: BA Reden: Vakantie / TP-Run Terugreis staat nog open vanaf YVR.
Wanneer: oktober Route: CGK-HKG Airline: CX Klasse: Business Miles: Asiamiles award ticket (25/K) Toestel: A350 Als vervanger voor DPS-HKG, helaas geen beschikbaarheid hier. Nu nog wel even een vlucht kiezen tussen DPS en CGK.
Wanneer: oktober Route: DPG-CGK Airline: Batik Air Klasse: Business Miles: Batik Miles Toestel: A320 Tja, € 78,00 voor business class tegenover € 50,00 in Economy (met de gewenste bagagevrijstelling en voorkeursstoel) vond ik toch een eenvoudige keuze.
Wanneer: Oktober Route: TXL-SIN-HKT Airline: Scoot Klasse: Economy - Miles: Geen Toestel: Dreamliner Reden: Mooie deal 198 euro rt.
Wanneer: Mei Route: MAD-LHR-HKG Airline: Virgin Atlantic Klasse: Economy Miles: Geen Omdat ik weer de goede deal niet kon weerstaan
Een eeuwigheid geleden geboekt (toen QR nog mooie BC deals had ) maar nu zit het er echt aan te komen: Wanneer: September Route: AMS-ARN-DOH-KUL-SIN-KUL-DOH-ARN-AMS Airline: KLM-Qatar Airways - Malindo Air Klasse: Business (behalve AMS-ARN) Miles: FB/QR Toestel: 737-700 / 787-8 / 787-8 / 737-800 / 737-900 / A340-600 / 787-8 / 737-800 Reden: F1 Singapore
Wanneer: 13 augustus - 26 augustus Route: AMS-TXL-AMS Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: 4 dagen Berlijn
Wanneer: 26-29 aug Route: AMS-BGO-AMS Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: Werk. Installatie Bergen.
Wanneer: 14-15 september Route: WAW-AMS-WAW Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: werk Wanneer: 16-23 september Route: WAW-CTA-WAW Airline: Wizz Klasse: economy Miles: geen Reden: weekje vakantie Wanneer: 28-30 september Route: WAW-AMS-WAW Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: cursus Wanneer: 05-05 oktober Route: WAW-AMS-WAW Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: werk Wanneer: 13-14 oktober Route: WAW-AMS-WAW Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: cursus Wanneer: 19-19 oktober Route: WAW-AMS-WAW Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: werk Wanneer: 26-28 oktober Route: WAW-AMS-WAW Airline: KLM Klasse: Economy Comfort Miles: FB Reden: cursus
Wanneer: Oktober - November Route: AMS - IAH - LIM - IAH - AMS Airline: United Airlines Klasse: Economy Miles: Aegean Airlines Miles&Bonus Reden: Vakantie Peru (en beetje Bolivia)
Hoi, zit zelf ook bij M+B van A3. Ik vroeg me af of je tegenwoordig nog mijlen verdient met United? Het viel me vroeger op dat de goedkope tickets bij UA vaak in een non-earning booking class geplaatst worden (R) of in het beste geval in N, de 50% earning class (waar tier miles niet worden gegeven). Hoe ervaar jij dit? Welke booking class heb je bv voor dit ticket als ik mag vragen? Alvast bedankt!
Heb begin dit jaar nog UA met een Error fare booking class K gevlogen (goedkoopste) AMS-IAH en gewoon 50% miles bijgeschreven bij A3. Zelfs de verwerkingstijd was zelfs al binnen een paar dagen.
Mijn ticket is in bookingklasse L uitgegeven en dus 50%. Zag in het overzicht bij wheretocredit dat alleen bij klassen O, I, X, R geen miles kunnen worden verdiend.
Wanneer: Mei 2019 Route: MAD-LHR-HKG Airline: BA +VA Klasse: Economy Miles: VA Reden: Te mooie deal om te laten liggen
Wanneer: Maart 2019 Route: EDI-DOH-PEN Airline: BA Klasse: Business Miles: QR (BA codeshare) Reden: Te mooie deal om te laten liggen