Eind april:
AMS-GOT (eco, positionering)
GOT-AMS-DTW-LAS (WBC) werk
Begin mei
LAS-SLC (eco) vrienden
SLC-AUS (first) vrienden
AUS-MSP-AMS-GOT (WBC) onderdeel van eerdere heenreis werk.
GOT-AMS (eco, positionering)
half mei
AMS-CDG-VLC (eco) familie/vrienden
MAD-AMS (eco) familie/vrienden
Laatste twee legs wilde ik in EBC doen, maar prijzen waren minder gunstig. Helaas mis ik daardoor stuk of 40/50XP voor FB gold. Maar in de zomer komen de XP's van AMEX gold erbij en in het najaar nog een retour naar VLC/ALC. Dus dan ben ik alsnog wel gold.
Voor januari/februari onderstaand op de planning, alles in Business met Korean of China Airlines. CI heeft normaal gesproken zeer scherpe fares (2500/2600 eu pp retour). Deze zijn nu helaas niet online boekbaar. Heb contact gehad met CI, ze kunnen dit nog wel via mail/telefoon boeken voor ongeveer 2650. Zeer nette prijs voor 144XP. Korean biedt zelfde traject aan, maar dan via ICN uiteraard voor ongeveer 2700/2800. Alleen Korean heeft vooral op AMS-ICN een ouder toestel in de winter, A332 zonder full flat. Heb dan toch liever de A359 van CI met reverse herringbone. BNE is een tankstop, wel loungetoegang uiteraard. CI heeft wel als nadeel dat zowel heen als terug een overstap geeft van 12 uur, maar Taipei is een leuke stad, heb een soort gelijke overstap daar als gehad. Gewoon even heen en terug een citytrip in een wereldreis :-D.
AMS-TPE-(BNE)-AKL vakantie met vrienden
AKL-(BNE)-TPE-AMS
Zo kan ik voor het nieuwe jaar mijn gold handhaven.
Laatst bewerkt: 28 mrt 2019