Hoi
@Rob_L. Misschien is het een idee om e.e.a. te combineren? Naar AUH kun je bijvoorbeeld met 3 personen voor 150/K miles oneway komen in KL's dreamliner. Als je een open jaw ticket koopt van AUH-SYD/MEL, terug naar AMS, dan ben je voor ongeveer 3/K klaar (voor 2 volwassenen en een kind).
Indien je wat een ruimer budget hebt, zou je ook miles kunnen kopen bij AA om de heenweg vanaf AUH te vervolgen in business class. Voor 2700 euro koop je nu 150/K AA miles, waarvan je 135/K nodig hebt om vanuit het midden oosten naar australie te vliegen. Je moet dan wel voor 22 maart boeken (niet vliegen) en natuurlijk vooraf checken of er beschikbaarheid is. Een enkeltje kost dan nog 1550 voor 3 personen met Qatar in economy.
Mocht je nu terug ook in business class willen, dan kost dit 180/K AA miles, die je voor 3500 euro kunt kopen. Je hebt dan wel twee accounts nodig, omdat je max. 200/K miles kunt kopen op één account.
Tot slot zie ik dat AUH-SYD/MEL ongeveer 50/K miles kost in Y met Flying Blue, waardoor 2 tickets bijkopen en bijvoorbeeld de miles kopen voor de terugweg ook mogelijk is.
Ik beredeneer ietwat vanuit AA miles, omdat ik daar zelf het meeste van weet. Anderen zullen met waarschijnlijk tips kunnen geven vanuit andere programma's.
Klik om te vergroten...