Marriott Bonvoy (SPG/Rewards) (Westin, Marriott, W Hotels, Sheraton)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 24 jul 2014.

  1. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    69 betaald en de rest is promo (gratis nachten). Recent 1 maand in China en 1 maand in Amerika geweest. Woont familie ;)
     
    arjen05 en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  2. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Het verschil tussen titanium en ambassador in benefits is beperkt. Er is veel daarover geschreven. 75 nachten is al een mooie milestone.
     
  3. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Als je de Marriott fora elders volgt, zijn er al Amerikanen die nu tegen de 300 nachten zitten. Met name credit cards en promoties daar, in combi met dat ze de hele familie op hun account laten slapen. En dan verbaasd zijn als ze in Europa komen en alle benefits geweigerd worden omdat de vader des huizes met status helemaal niet aanwezig is en boos zijn dat er om een id-kaart gevraagd wordt.

    En wij Europeanen maar 75 nachten slapen voor onze titanium status..

    Ik ben overigens teruggevallen naar platinum sinds april. Met huidige reisbeleid van werk slaap ik amper nog zakelijk, dus vooral privé.
     
    ErwinLansing en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  4. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Dit snap ik, allen @Jack of all trades is geen Amerikaan met alle bijbehorende Marriott CC's voor zover ik weet ;)
     
    arjen05 vindt dit leuk.
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Vandaar mijn volgende alinea.. "en wij Europeanen". Respect voor Europeanen die iets hogers dan platinum halen bij Marriott, zoals @Jack of all trades :)

    Veel hotels in Europa waar je incheckt, geven ook wel aan weinig Europeanen tegen te komen met een hoge status. Wel jammer, maar hey, het is een Amerikaans bedrijf hè.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  6. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    'Zakelijk slapen' , u zit toch zeker niet in de prostitutie he?

    All jokes aside, ik zie in de VS ook regelmatig jonge mensen die stampij maken waren de voordelen niet gehonoreerd worden omdat hun vader voor hun geboekt heeft.

    Waar je in de VS en China heel snel veel nachten mee kan behalen zijn die long stay merken. Ik zie in Hong Kong echt mensen 3 of 4 maanden in zo'n Marriott locatie wonen.
     
    Jack of all trades en arjen05 vinden dit leuk.
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Slapend rijk worden zou mooi zijn.
     
  8. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Geen Amerikaan, lekker Nederlands. CC loopt via Nederland. Wel veel promoties ontvangen van Marriott voor dubbele credits en gratis nachten in 2022 en begin van 2023.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  9. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    In Hong Kong kwam regelmatig mensen tegen die 2 maanden in de suite zitten. Het ging vaak om consultants van banken of fortune 500 bedrijven. Lekker punten scoren...
     
    coenvh vindt dit leuk.
  10. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Hier 77 nachten. Spend kon ik vanaf het bereiken van Titanium zien.
     
    coenvh en Jack of all trades vinden dit leuk.
  11. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Recent 1 nachtje in Marriott Rotterdam geslapen. Simpele kamer geboekt, upgrade naar penthouse gekregen :cool:. Geweldige avond!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jelle, VinceG, Javadest en 11 anderen vinden dit leuk.
  12. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    @Jack of all trades dank voor de foto's! Ik heb hier een aantal keren geslapen en altijd hele mooie kamers gekregen als titanium. Mooie suites of hoge verdiepingen.
     
    Jack of all trades en EvdP vinden dit leuk.
  13. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Paar weken bij The Slaak Rotterdam verbleven inclusief een leuke upgrade. Erg fijn personeel ook.
    IMG_0496.jpeg IMG_0497.jpeg
     
    lloydje33 en Jack of all trades vinden dit leuk.
  14. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Wat is jullie ervaring wbt upgrades bij residence inn wanneer je voor paar weken boekt?
     
  15. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Ervaring is dat er weinig gebeurd, tot 1-3 dagen voor check-in. Tenzij je een persoonlijke ambassador hebt die eerder iets kan regelen.
     
  16. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Het ligt ook volledig aan waar je naartoe gaat en welke kamertypes ze überhaupt hebben. Residence Inn is een long stay merk, bedoeld voor een langer verblijf dan in standaard hotels, daarom heb je een keukentje, koelkast etc. Vaak boeken bedrijven er meerdere kamers, waarbij door de langere verblijven de bezoekers ook gemakkelijker status opbouwen en vaak al hebben. Dus je kunt geluk hebben dat er iets vrijkomt en geen concurrentie hebt, maar als titanium krijg ik meestal hooguit een hogere verdieping en dat is dan bij kort verblijf.
     
  17. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Exact, daarom was ik benieuwd. Want ik verblijf nu paar weken in Den Haag tijdelijk ivm werk en heb een upgrade gekregen van de Queen studio (laagste categorie) naar de Panorama view Loft (hoogste categorie) als platinum.
     
  18. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Dat is een mooie kamer. Geüpgrade tijdens checkin. Persoonlijk vind ik de 1 slaap kamer beter. Je kan afspraken doen in een aparte ruimte zonder dat je wederhelft wakker wordt :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    EvdP vindt dit leuk.
  19. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Is pas een jaar open en zit nog niet vol met corporate contracten daar, dus wellicht meer kans op upgrades.

    Erg mooie residence inn trouwens ook, daar. Leuk ingericht, goed uitzicht. En goed bereikbaar (inpandige parkeergarage, loopafstand Den Haag CS).
     
  20. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Als je van te voren aanmeldt via de link krijg je korting op parkeren
     

Deel Deze Pagina