Lounge Meeting Thread KLM Crown Lounge

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door FlyingDutchman87, 19 okt 2014.

  1. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Donderdag 14 maart rond de klok van 9:30 kunnen er twee mensen mee de 25 in.
     
  2. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Zaterdag 16 maart rond 13.30 lounge 25 AMS
    Zaterdag 16 maart rond 16.00 lounge 2F CDG

    Donderdag 21 maart rond 8.00 ST lounge op MUC
    Donderdag 21 maart rond 11.30 lounge 2F op CDG
     
  3. Rem76

    Rem76 Blue Tier

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    132
    Trofeepunten:
    33
    Morgenochtend (vrij 8 maart) rond 5.30 uur kan ik iemand meenemen. Schengen lounge
     
  4. Cynth

    Cynth Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Hoihoi, ik kan morgen (1/5) iemand meenemen. Zal rond 13u in de Non- Schengen lounge zijn.
     
  5. Cynth

    Cynth Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Late reactie, maar heb dit vorige week ervaren. Lijkt afhankelijk te zijn van drukte op dat moment. Je krijgt dan een €15 voucher die je kunt gebruiken bij oa Starbucks. Vanaf 11u kun je dan alsnog naar de lounge.
     
  6. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Niet verkeerd ik zit liever bij de Starbucks dan in de crown lounge haha. :rolleyes:
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  7. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Hahaha, inderdaad. Zou wel een mooie zijn als je bij de balie komt en kunt kiezen als FB Gold/Plat: binnen de lounge in, of een voucher voor 15€ bij Starbucks.
     
  8. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik was afgelopen weekend voor het eerst weer in lounge 52 na de verbouwing en ik had er meer van verwacht. Eten en drinken vielen me mee, het was ochtend dus het service restaurant was nog niet open.
    Wel weinig plaats, zelfs op zondag ochtend was het vol. Veel van de stoelen hebben geen directe stroomaansluiting, dus opladen van telefoon was er niet bij.
    Nu drink ik geen koffie, dus die 15 EUR van Starbucks zou ik dan toch maar niet nemen :D
     
  9. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Eigenlijk jammer dat het servicerestaurant er is. Toen ze nog niet open waren, kon je er heerlijk zitten, inclusief bar en veel ruimte. De meeste mensen wisten niet dat je daar naartoe kon en bleven in de grote ruimte.

    Ik verwacht dat je er niet meer zomaar kan zitten als je geen gebruik maakt van het restaurant, klopt dat?
     
  10. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Ik schat inderdaad in dat de toegang redelijk exclusief blijft. Enkel toegang als je gebruik maakt van het arrangement. Zag op twitter een prijslijst voorbij komen, maar schrok nogal van de prijzen. Ingezet als "12 tot 17€ voor een TUSSENgerecht" is, imnsho, toch aan de behoorlijk hoge kant. Ik heb nu niet echt het "fine dining Michelin"-gevoel in een KLM lounge als ik er ook Michelin prijzen voor moet lappen. Dan ga ik namelijk liever naar een Michelin restaurant op een mooie lokatie.
    Wat dat betreft kan KLM nog veel leren van bijvoorbeeld Air Canada, die voor de Business Class (en hoger) internationaal vliegende pax gebruik kunnen maken van de Signature Suites (geen extra kosten aan verbonden).
     
  11. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Het lijkt mij niet logisch en ook storend voor gasten die er wat zitten te eten.
    Ik heb nog nooit een tussengerecht op de kaart van een restaurant met Michelinsterren zien staan voor dat soort bedragen.

    De kaart ziet er overigens zo uit.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 2 mei 2019
    lloydje33, MVA20 en Robby43 vinden dit leuk.
  12. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Menu ziet er goed uit! Ga het toch eens proberen als ik met een klant reis en voldoende tijd heb.

    As maandag kan ik trouwens iemand mee de Schengen Lounge meenemen om 6 uur ‘s ochtends

    Dinsdagavond ook in schengen, rond 19:00
     
  13. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Idem dito, wanneer ik een keer met m'n vrouw reis.
    Ik vanmiddag 52 lounge rond de klok van vier.
     
  14. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    798
    Leuk Bevonden:
    957
    Trofeepunten:
    123
    Deze prijzen zijn min of meer vergelijkbaar met het * restaurant RIJKS in Amsterdam. De prijzen in de KLM lounge zijn íets hoger, dus zeker niet onder de prijzen van 'fine dining', zoals KLM in eerdere berichten meldde.

    Het eten zal vast in orde zijn. Maar goed het Rijksmuseum heeft een Michelinster, en Blue ligt in... de KLM lounge op Schiphol. Ik verwacht ook niet dat KLM hier op Nederlandse fijnproevers mikt, maar op overstappende ICA passagiers met een hoog reisbudget. Anders zou KLM de plank echt volledig misslaan, want in Amsterdam en omgeving kan je goed eten voor hetzelfde of voor minder geld. En dan heb je een gezellig avondje uit.

    Ik kan 16 mei iemand meenemen in deze lounge rond 7 uur 's ochtends. Het restaurant is dan nog niet open vermoed ik.
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  15. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Dit dus. Als je al toegang tot de lounge hebt, komt het doordat je óf Business Class reist, of al een behoorlijke zak geld naar SkyTeam hebt gebracht door een frequent flyer te zijn.
    Imnsho is dit een verkeerd ingeslagen weg.
     
    MVA20 en FlyingFonz vinden dit leuk.
  16. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    We gaan hier een beetje off topic volgens mij. Maar goed, ik snap het probleem niet zo. Ik zit nu in de lounge. Ik ben bij het naar binnen gaan op de tweede verdieping niet naar links naar Blue gegaan, maar naar rechts. Er is een leuke bar. Je kan wat te drinken bestellen en wat eten. Je hebt een leuk uitzicht op de apron. Vergeleken met de oude lounge ben je er als FF op vooruit gegaan in mijn beleving.

    Je doet net alsof je nu opeens voor alles moet betalen. Je hoeft niet naar het restaurant. Als je daar zin in hebt en het de moeite waard vind om ervoor te betalen dan doe je dat en anders laat je het (letterlijk) links liggen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2019
    Javadest, lloydje33, VinceG en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Iemand in de lounge 25 deze zaterdagochtend? Tussen 8:00-10:00 ben ik aanwezig. Ik kan eventueel iemand meenemen.
     
  18. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Morgen (13de) kan ik iemand meenemen in de 52 rond 11:30.
     
  19. stefan_vdb

    stefan_vdb Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    13
    Vanwege de ov-staking morgen heb ik de KLM bus toegevoegd aan mijn boeking, maar daardoor wel een 'overstap' tijd van bijna 3uur.
    Is er toevallig iemand die mij morgen mee kan nemen naar de non Schengen-lounge? De bus arriveert rond 13:45u op Schiphol.
     
  20. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    26 juni rond 8.00 - 8.30 kunnen er 2 mensen mee de Schengen Lounge 25 (indien mogelijk vanwege beschikbaarheid, zie voorwaarden) in.
     

Deel Deze Pagina