Lounge Meeting Thread KLM Crown Lounge

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door FlyingDutchman87, 19 okt 2014.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Morgenochtend ben ik rond 09:00 in de Schengen Crown Lounge. Laat me weten als je mee wilt!:)
     
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben morgenochtend rond 6:15 bij de non schengen Crown lounge.

    Offtopic en iets minder waarschijnlijk :D:
    - Morgenochtend rond 8 uur UK tijd bij de SkyTeam lounge op LHR terminal 4.
    - Morgenmiddag rond 15 uur NL tijd bij een AF lounge op CDG terminal 2E of 2F.

    Er kan overal nog iemand mee. Mocht je mee willen stuur maar een PB.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  3. silvernaarPFL

    silvernaarPFL Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    18
    Morgen rond 10.00 kunnen 1 of 2 personen mee. 1 in elk geval 2 als ze de baby niet meetellen
     
  4. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Heeft er iemand de mogelijkheid mij mee te nemen de Shengen Lounge in:

    A.s. zaterdag 19 nov rond een uur of 07:15 à 07:30

    A.s zondag 20 nov rond een uur of 18:00
     
  5. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik zou je op de zaterdag wel mee kunnen nemen naar in de non-schengen lounge. Vlieg om 09:25 richting Glasgow.

    Weet alleen niet hoe laat je vanuit Schengen vliegt en of het heel relaxed is om aan de andere kant van de paspoort controle te zitten. Zaterdag ochtend is over het algemeen vrij druk op Schiphol. Heb dit zelf nog nooit gedaan, dus geen idee of het officieel mogelijk is te switchen op Schiphol.
     
  6. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wie wil er mee de lounge 52 in op 2e kerstdag in de middag?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    petercs vindt dit leuk.
  7. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    hallo allemaal, is er iemand die mijn zus op 25 dec mee kan nemen de Schengen Lounge (LOUNGE 25)? Rond 9 uur ochtend. Ik vlieg met mijn zus en mijn moeder naar DPS via FCO, en ik kan alleen een person
     
  8. Bax

    Bax Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Hallo Iedereen,

    Het ziet eruit dat ik mijn FB gold dit jaar net niet ga halen. Blijkt dat in de corporate wereld ik net niet genoeg hoefde te vliegen in 2016.
    Daar niet van, ik ga op een tripje met drie vrienden. We vliegen op 20 december naar Suriname. Dat is vlucht KL713 die vertrekt om 11:20.
    Aangezien ik nog FB silver ben kan ik dus niemand meenemen naar de international crown lounge.
    Ik zou graag willen weten als er andere elite members rond deze tijd/datum beschikbaar waren om mijn 3 maatjes te helpen aan lounge access.

    In ruil hiervoor zou ik dus graag onder genot van een gin tonic al mijn dramatische reisverhaaltjes willen delen. In mijn ervaring is het altijd een kwestie geweest van "If anything can go wrong, it will go wrong.".

    Ik hoor het graag
    Groetjes,
    F
     
  9. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    18 December in rond 12 uur kan ik iemand meenemen voor non-schengen :)
     
  10. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Ik kom om de week in de KLM Lounge (52), helaas werk gerelateerd dus kan niemand meenemen :(
     
  11. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Heeft er iemand de mogelijkheid mij mee te nemen de Shengen Lounge in:
    A.s. zaterdag 10 dec rond een uur of 07:15 à 07:30 (kom volgens schema om 07:10 aan)

    A.s zondag 11 dec rond een uur of 18:00 (kom volgens schema om 17:40 aan), technisch gezien ben ik dan op basis van vluchten net FB Gold geworden 1 vlucht voordat ik op Amsterdam aankom, neem aan dat ze dat niet zo snel kunnen zien in de lounge.
     
  12. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    zit je achter een balie daar?
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  13. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    @high_class haha, gelukkig niet. Kom er voor mn afstudeeronderzoek
     
  14. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ohja, nog steeds mee bezig dus!
     
  15. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Wie gaat op vrijdag 23 December 2016 tussen 17:30-20:00 vanaf Amsterdam Schiphol NON-Schengen vertrekken?

    En wie is vrijdag 23 December 2016 tussen 21:00-23:00 in CDG terminal 2E of 2F?

    Uiteraard om de lounge in te gaan, liefst met de gehele familie.
     
  16. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Vliegt niemand meer 2016? :D

    Vliegmoe van het afgelopen jaar!
     
  17. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Even een update over mijn poging om de lounge van KLM (Amsterdam) en Air France (Parijs) binnen te komen.

    Eerste poging in Amsterdam was bijna gelukt dankzij de self incheck mogelijkheid. Helaas vond een baliemedewerkster het nodig om mijn vrouw met een kind van 7 en 4 jaar eruit te kicken, omdat het een gast te veel is.... Formeel heeft ze gelijk, maar als iemand je de lounge achtervolgt om uiteindelijk een kind van 7 of 4 jaar de uitgang te wijzen, zou ik niet doen. Trouwens dit is de eerste keer dat ik dit meemaak, normaal laten ze wel door is mijn ervaring.

    Tweede poging in Parijs, deze keer eerlijk gezegd tegen de medewerker dat ik met twee volwassen en 3 kids (7, 4 en 1,5 jaar) de lounge in wilde.....
    ' Pas de probleme' zei hij. Ik natuurlijk blij, maar voor de kids helemaal. Policy bij Air France was namelijk dat in de vakantie de kinderen tot en met 18 jaar gratis met de reizigers mee mogen. Vanwege de vele klachten van reizigers is deze policy aangepast bij Air France. Hulde voor de Fransen en voor deze regeling!
    Dit is voor mening ouder een crime als je reist met kinderen om ergens binnen te komen met kids, als je beiden niet minstens platinum hebt.

    Wellicht kunnen anderen deze policy van Air France bevestigen. Het is te mooi om niet te delen met mijn fellow insideflyers!

    Let op dus deze regeling geldt alleen voor de vakanties en is bevestigd door twee medewerkers van Air France (lounge 2E). Had eigenlijk een foto moeten maken als bewijs:D

    Fijne jaarwisseling allemaal en veilige vliegkm's in 2017
     
    jongesander vindt dit leuk.
  18. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb hetzelfde meegemaakt vorige week in 2M: met volwassene en kind en konden zonder problemen doorlopen, terwijl ik de creditcard al in de hand had om access bij te kopen (5 uur layover...). Was dus ook aangenaam verrast!
     
  19. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Laten we weer on-topic gaan! Ik zal beginnen:

    3 januari rond 15:30 kan ik iemand meenemen de Schengen-lounge in op schiphol.

    (Rond 14:10 in PRG Schengen-lounge op diezelfde dag overigens, maar die lounge houdt niet veel in.)
     
  20. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Morgen 31-12 in lounge 52 rond 20.00.
    Ben officieel aan het werk aka mag in de lounge als passagier omdat ik daarna ga vliegen :)
     

Deel Deze Pagina