Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb nergens kunnen vinden dat het maar voor het eerste jaar is, het lijkt een samenwerking voor langere periode te zijn. De implementatie is wel erg rommelig btw, controle op status vaan LCAH is er niet zolang je maar het juiste nummer hebt om je aan te melden. Daarbij wist de klantenservice me niet te vertellen hoe lang het ging duren om de status daadwerkelijk te krijgen.
     
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Over welk nummer heb je het om te reageren? Ik heb geen enkele nummer hoeven in te vullen. En via de links van Loyalty Lobby kom je zo bij de aanmeldpagina van Platinum....
     
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.460
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Ik kreeg vanochtend deze email:

    "Vandaag start AccorHotels met een mooi nieuw hoofdstuk in haar bestaan als hotelketen: Raffles Hotels & Resorts, Fairmont Hotels & Resorts en Swissôtel Hotels & Resorts, drie van de meest luxe en prestigieuze hotelmerken ter wereld, treden toe tot het wereldwijde hotelnetwerk van AccorHotels.

    Dankzij deze samenvoeging ontstaat er wereldwijd een bijzonder aanbod van historische en iconische hotels in topsteden en resorts op prachtige locaties. Een greep uit de bijzondere bestemmingen: The Savoy London, Raffles Singapore, Fairmont San Francisco, New York’s The Plaza, Swissôtel The Bosphorus, Istanbul en Le Royal Monceau - Raffles Parijs.

    De komende maanden bundelen wij de krachten van AccorHotels met Raffles, Fairmont en Swissôtel om daarmee een bijzonder loyalty programma samen te stellen. Dit betekent voor u dat u kennis kunt maken met ons uitgebreide portfolio van luxe hotels en resorts overal ter wereld en dat u profiteert van vele voordelen en interessante mogelijkheden voor het inzetten van uw punten, aanbiedingen van partners en exclusieve aanbiedingen voor leden.

    Uiteraard houden we u op de hoogte over de veranderingen binnen ons met awards bekroonde loyalty programma. Ik kan u echter verzekeren dat uw lidmaatschap van Le Club AccorHotels de komende tijd ongewijzigd blijft.

    Uiteraard kunt u blijven rekenen op onze service – in onze hotels, op AccorHotels.com, via de websites van onze merken, via de AccorHotels App en via onze callcenters.

    We danken u voor uw loyaliteit als lid van Le Club AccorHotels en hopen u binnenkort weer te mogen begroeten in een van onze hotels."


    Ik ben benieuwd.
     
  4. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hallo allemaal.
    Voor iedereen is het in 2016 vwb Le Club Accor, er op of er onder. Welke status behaal je nog dit jaar en behoud je het gehele jaar 2017? Waarna het verdienprogramma volledig om gaat. Kortgezegd, je behaalt alleen nog status met de uitgaven die je doet aan overnachtingen en niet meer met leuke acties als gratis punten of inchecken met Le Club Places.

    Ik heb sinds juni j.l. Gold en probeer nog in 2016 Platinum te behalen met punten. Dat kan nu dus nog ook met Accor Places en speciale acties.
    In 2017 gaan wij waarschijnlijk op reis in Thailand en met Platinum zouden we toegang kunnen krijgen tot hotel lounges met benefits.

    Maar dan moet ik nog heel wat punten (ca 12000) binnen slepen. Ik probeer het op een creatieve manier te doen.

    Nu is bijv de actie van Novotel Den Haag die 25 jaar bestaat, waarbij je bij een overnachting 1250 punten krijgt! Kijk, dat is een interessante actie. Ipv op en neer rijden als ik meerdere dagen in Den Haag moet zijn, blijf ik een nachtje over.

    In augustus ga ik een weekendje naar Hannover en verblijf 2 nachten in 2 verschillende Mercure hotels. Hiermee sleep ik 3 badges binnen van Le Club Accor Places: de Mercure-badge, de 5 verblijven in Duitsland-badge en de '10 badges'-badge. In totaal 1350 punten met alleen maar badges verzamelen, lachen toch?

    Op deze manier haal ik er al weer 3000 extra punten uit. En dan nog 9000... :)

    Ik hoop dat Accor nog met die online 'verdien-actie' komt, zoals vorig jaar, waarmee je op internet een tekst moest doorlopen en ca 1000 punten kon verdienen.
    Iemand een idee of die actie jaarlijks is en of er zoals bijv de actie bij Novotel Den Haag nog meer extra punten te verdienen zijn?
     
    Melchior vindt dit leuk.
  5. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Met een beetje geluk komen ze in september weer met een actie voor 6000 extra punten bij 3 verblijven van 2 nachten.
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  6. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ok, thnx. Dat mooi zijn, want dan red ik het misschien.
    Er is nu ook de Noord-Zuid actie waarbij je 500 punten krijgt per verblijf. Heb er alvast 2 geboekt.
    De actie van Novotel Den Haag (1250 punten) heb ik al in de pocket
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2016
  7. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
  8. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
  9. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Via een email 30 juni jl.
     
  10. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Let op!!!!!!

    Gisteren check ik mijn punten en tot mijn verbazing zie ik dat de punten van mijn laatste verblijf, 11 nachten Hong Kong, plus 3000 bunus punten zijn terug geboekt:mad:

    Heb ze inmiddels een mail gestuurd.
     
  11. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Oh?
    Ben benieuwd naar de reden.. Heb nog nooit een terugboeking gehad.
     
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    Ik vond net zelfs X4 op de accor site
     
  13. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Die is wel alleen geldig voor Mercure Raphael Wien, ibis Styles Tübingen, ibis London Heathrow Airport, ibis Styles Gniezno, ibis Riga, ibis Styles Paris Mairie de Clichy, MGallery Grand Hotel Beauveau, ibis Styles Siedlce, Novotel RJ Botafogo, Sofitel Tamuda Bay, Pullman Sydney Airport, Novotel Bangkok Sukhumvit 20, Novotel Suites Hanoi, Novotel Bali Ngurah Rai, ibis Manado Boulevard City Centre
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Er komt een hele aardige aanbieding aan voor in NL zie ik net. Tot max 5000 punten! Deze is nog niet te activeren..
    Boeken tussen 01-08 en 11-09. Verblijf tot 30-11.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    jongesander vindt dit leuk.
  15. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik had even de hoop dat deze actie te combineren was met de eerder genoemde X3 actie, door alle 5 verblijven in Augustus te boeken, maar helaas sluiten de T&C dat uit. Maar nog steeds een prima actie!
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  16. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb een vraag over Places.
    Na het behalen van de '5 badges' 'collector' badge heb ik de punten hiervoor gekregen. Ik zie die badge nu 2x. 1x helder gekleurd en 1x 'wazig'. Betekent dat dat je die na elke 5 badges weer kunt halen? Kan iemand dat bijvoorbeeld checken die meer dan 10 of 15 badges heeft?
    Ben benieuwd of die elke 5 badges weer behaald wordt :)

    Vandaag heb ik een vraag ingediend bij Le Club Accor.
    Ik ben benieuwd of ik de badges Olympische Spelen, Fashion Week en Grand Slam kan behalen tijdens de genoemde periode ongeacht in welke plaats je geboekt hebt.
     
  17. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Hier ben ik ook erg benieuwd naar, daar ga ik trouwens over twee weken wel achterkomen.
    Tevens zal ik dan de badge van "bezoek drie Pullman's" krijgen en dan op 10 badges uitkomen wat me dus de 10 Badges zou moeten geven en de tweede 5.

    Badge Design your Yourney 500
    Starting blocks 100

    Collector 500
    Aficionado 1000
    --------------------------------------------
    Totaal 2100
     
  18. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Lukt mij helaas ook niet. E-mail naar de klantenservice heeft ook nog geen uitkomst geboden, terwijl het toch duidelijk verwoord was is de reactie "I understand that you don’t have a good experience in our online browser". Euhm..... nee?
     
  19. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik ben het even kwijt. Tellen de bonuspunten die je vanwege elite status krijgt nu ook mee om te kwalificeren voor een volgend niveau? Ik doel hier op de huidige situatie voor 1 januari uiteraard.
     
  20. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Nu tellen ze nog mee, vanaf 1 januari niet meer.
     
    jongesander vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina