Hele gave foto's! Dank voor het delen. Ik hoop dat je een goede eerste business class ervaring gehad hebt. Was het een volle vlucht (in business class)? Ook vroeg ik me af omdat je zo'n korte leg vliegt of je de stoelselectie al kon doen tijdens de boeking of pas bij check-in? Zelf zit ik ook te knutselen met deze vlucht. Had je ook overwogen om te starten in MAD of had je al direct een oogje op die F70 van KLC? Ik kan in alle opzichten geen verschil in prijs vinden. Jeffrey.
Je kunt direct na het boeken je stoel kiezen! Zelf had ik bij mijn terugreis een 787-9. Die heeft een grotere business class selectie. Tevens zien de stoelen er iets beter uit, maar er is feitelijk geen verschil.
Nu ook op de frontpage: http://insideflyer.nl/lan-business-class-voor-weinig/ . Ik ga hem zelf in januari vliegen.
Vlucht die ik ook binnenkort zal gaan boeken, stiefvader wilde altijd al met 787 dus dit is mooie deal. Hoe zit het met kinderen in de business? Ben zelf niet zo druk dus ik zal geen overlast veroorzaken maar alsnog.
Hallo @FlyingIvo, welkom! Wat een interessante eerste vraag op het forum! Gelukkig is deze al in een eerder topic gesteld. LAN heet ook kinderen welkom in hun business class. Het is dus afhankelijk van hoe goed deze geïnstrueerd zijn of je er last van hebt of niet. Mocht die niet zo zijn kun je altijd de corrigerende tik proberen. Louter met vlakke hand uiteraard.
Toen ik m vloog geen enkel kind gezien. Aangezien het slechts een korte vlucht is, is het onwaarschijnlijk dat je hier last van zult hebben.
Pisco Sour? Dat is een decadent woord voor fristi met een rietje toch? Geniet van de vlucht @FlyingIvo!
Ik heb het even nagekeken. Heb destijds via trista.de geboekt. Gezocht via Kayak.de, daar kun je wat prijzen vergelijken. De miles kun je beter niet crediten naar AA, ondanks dat het sommigen gelukt is zijn ze bij mij tot twee keer toe denied.
Ik heb ze nog twee keer digitaal ingediend, waarop ik in het geheel niets heb gehoord. Vanavond de executive platinum desk gebeld, ze snapte niet waarom dit allemaal zo lang moest duren en heeft ze gelijk gepost ;-). Eind goed al goed.
Ik heb (eindelijk) de vluchten ook gemaakt! Voor mij was het ook de eerste ervaring in een 'echte' business class en het was geen slechte eerste ervaring hoor. Er zullen ongetwijfeld betere business classes zijn, maar dan kan het alleen nog maar beter worden . Voor degene die hem nog willen vliegen, de prijs schommelt nu rond de €200 via Expedia.
@FlyingIvo Weet je al waar je de miles credit? Als ik jou was zou ik voor AB of AA gaan aangezien BA geen leden onder de 18 accepteert, en als je de miles niet gebruikt is dat ook zonde. Geniet van je vlucht.