Korting bij booking.com

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Maarten_22, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik had aangegeven dat ik mijn beloning op de creditcard wil ontvangen. Hij zou al overgemaakt zijn. Nu blijkt dat het in "mijn wallet" gestort is en ik 20 euro korting kan krijgen op een overnachting. Ik vind het erg vreemd. Zou dit iets nieuws zijn? Dat ze het niet meer op je cc storten?
     
  2. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Als referent of als boeker die gebruik maakt van een vrienden korting?
     
  3. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Referent.
    Eerder kreeg ik het op mijn CC gestort.
     
  4. rubenz

    rubenz Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
  5. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Hierbij nog een link die alleen vandaag nog geldig is (€40 vanaf €120):
    http://www.booking.com/s/byvf13ngym

    Ik heb er nog twee liggen, die kan ik later nog plaatsen indien er interesse is.
    Helaas lukt het mij namelijk niet om mijn eigen boeking vandaag nog rond te krijgen..
     
  6. Anna1992

    Anna1992 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb interesse! :) Enkel heb ik nog nooit zoon link gebruikt. Hoe werkt dat precies? gewoon enkel op de link klikken, zorgen dat je ingelogd bent op booking.com en dan meteen boeken/ afrekenen? ik moet nog een creditcard aan mijn account toevoegen of maakt dat niet uit? Ik hoor het graag!
     
  7. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Exact zoals je het zegt :) De creditcard die je aan je account toevoegt wordt gebruikt voor de terugbetaling
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2019
    Anna1992 vindt dit leuk.
  8. Anna1992

    Anna1992 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Het is gelukt! :) super dank jullie wel. Via de laptop zag ik duidelijk dat er een balk in beeld kwam, dat was niet via mijn telefoon. Ben benieuwd of het gaat werken.
     
  9. Anna1992

    Anna1992 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Flyremco, mocht je nog een link over hebben, ik zou eventueel nog een boeking kunnen maken nog vandaag:) misschien kan je hem in een pm sturen als je nog tijd hebt. het is nu al wat laat.
     
  10. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Thijsk en FlyingFonz vinden dit leuk.
  11. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Vriendelijk dat je dit doet, alleen gaan dan mensen die je normaal niet op het forum ziet ermee vandoor. Wat ook kan, is melden dat je een link hebt en kijken wie daar via pm op reageert. Mogelijk kan je er dan iemand een plezier mee doen die zijn sporen op het forum heeft verdiend.
     
    danfl44, lloydje33 en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  12. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Mischien kan je je eerst even voorstellen in het daarvoor bestemde topic?
     
  13. Anna1992

    Anna1992 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3

    Gedaan! :) wel net zo leuk.!
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  14. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Dat had ik ook zeker gedaan als de bonnen langer geldig waren :)
    Gisteravond heb ik geen reacties meer gezien door anderen, anders had ik ze per pm doorgestuurd.
     
    Thijsk, Daan3, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Emieline

    Emieline Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Hi all,

    Weet iemand of er nog een 40e kortingactie geldig is in Juni? De meeste waren tot 2 juni geldig lees ik. Ik heb er 1 keer eentje gebruikt in mei, en die beloning komt er als het goed is aan ;)

    Bedankt!
    Emiel
     
  16. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb de vraag gesteld aan de klantenservice hoe dit kan. Benieuwd wanneer ik reactie krijg.
     
  17. loualex1399

    loualex1399 Blue Tier

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Iemand nog een €15 link?
     
  18. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
  19. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    €20 korting vanaf €150 als je met Paypal betaalt: booking.com/paypal-nl
    Afhankelijk van het bedrag dus beter dan 10%.

    Deze aanbieding is geldig voor een aankoop op Booking.com van 28 mei 2019 tot en met 14 juli 2019. De aanbieding moet worden opgeslagen in je PayPal-rekening en de korting wordt bij het afrekenen automatisch in mindering gebracht wanneer je met PayPal betaalt en minimaal € 150 besteedt op Booking.com. Je kunt de aanbieding gebruiken voor elke reis tot 31 december 2019. Als je je reservering annuleert na 14 juli 2019, wanneer de aanbieding niet langer geldig is, krijg je de kosten van je reservering terugbetaald, maar niet de aanbieding. Deze aanbieding kan slechts één maal in de PayPal-rekening van de gebruiker worden geactiveerd en kan niet met anderen worden gedeeld. De aanbieding geldt voor gekochte artikelen op booking.com/paypal-nl nadat eventuele belastingen zijn toegevoegd aan de bestelling en wordt als korting in mindering gebracht bij betaling van het totaal. Om van de aanbieding te profiteren, moet je a) een actieve Nederlandse PayPal-rekening hebben, b) de aanbieding activeren in je PayPal-rekening en c) een online aankoop doen van € 150 of meer via je PayPal-rekening op booking.com/paypal-nl vóór 23.59 uur op 14 juli 2019. De aanbieding kan uitsluitend tijdens de betaling als korting in mindering worden gebracht wanneer je euro's gebruikt als valuta voor je aankoop en wanneer je een accommodatie boekt in een land in de Euro (€) zone. Er is een beperkt aantal kortingsvouchers beschikbaar voor deze aanbieding . De vouchers worden verdeeld volgens het principe 'Wie het eerst komt, het eerst maalt'. Booking.com en PayPal behouden zich het recht voor om de aanbieding op elk moment te annuleren of wijzigen. De aanbieding is niet van toepassing op eerdere aankopen. De aanbieding kan niet worden geruild of vervangen door een ander artikel of contant geld. Deze korting wordt je aangeboden door Booking.com. Deze aanbieding geldt voor gebruikers met een Nederlandse PayPal-rekening.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina