Korting bij booking.com

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Maarten_22, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb op dit moment een reservering staan met een referral link met andere actieprijs (25 euro korting) en één met een door Booking toegezonden promotie (55 euro korting). Volgende week heb ik de overnachting voor de 25 euro korting en ik zal daarna laten weten of dat wel of niet geaccepteerd is door Booking.com.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  2. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Nee, zijn 2 veschillende boekingen, maar de eerste had ik Amex opgegeven en je krijgt geen cash-back op Amex :(
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. sihida

    sihida Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Volgens mij zou die van 55 euro in ieder geval moeten werken, want je mag wel andere promoties combineren met referrals. Als ik het goed begrijp, heb je al eerder aan een andere referral doorgenomen en is die van 25 euro je tweede referral? Ben benieuwd!
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  4. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Klopt. Alleen had ik deze referral niet herkent als zijnde "vriendenlink". Het was namelijk via een bedrijf die die promotie link stuurde via social media en aangaf dat het alleen die dag online zou staan en te gebruiken was. Laatst zag ik in de boeking staan dat het een "vriendenbeloning" was. Qua boeken was het mijn eerste maar ik heb ondertussen al een overnachting gehad met een 15 euro link, die ook is afgehandeld en betaald. De 55 euro is een "beloning" op de boekingsbevestiging dus lijkt een andere categorie te zijn inderdaad.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Naar aanleiding van bovenstaand nog even gebeld met Booking.com, zij geven (voor de tweede keer) aan dat ik vaker gebruik kan maken van links, zolang deze maar van iemand anders zijn en dus niet vaker gebruikt worden. Per mail is bevestigd dat mijn tweede boeking (eerste is al uitbetaald) voor april ook in aanmerking komt..

    @Ambtenaruh Heb jij er al meerdere uitbetaald gekregen?
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  6. sihida

    sihida Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Laten we het hopen! Dat de voorwaarden op hun eigen website toch verkeerd zijn...

    Ik heb ook van mensen gehoord dat bij hen de tweede boeking via referrallinkje gewoon geweigerd is. Maar mogelijk hadden zij hetzelfde referrallinkje meerder keren gebruikt...
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  7. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    In dat geval kan ik mijn handtekening dus nog even promoten hier ;-)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    Ik heb inmiddels meerdere crediteringen op m'n creditcard ontvangen, zowel op links die ik gebruikt heb, als diegene die mijn link hebben gebruikt. Geen issues mee gehad eigenlijk.... Er is nog ruimte op de referral die onderaan mijn handtekening staat :rolleyes: *check below*

    Ik heb overigens wel voor de zekerheid mijn MC gekoppeld aan de crediteringen, boek zelf alles via mn AMEX maar had volgens mij hier vernomen dat het crediteren daarop niet lukt....
     
  9. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Heeft iemand nog een link voor 15 EUR, want 10% over die lage hotelprijzen hier in Polen schiet niet op.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  10. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Fijn! Ik ga het nog eens proberen :)

    https://www.booking.com/s/34_6/ac6aebd3 had ik nog niet gedeeld volgens mij!
    €15 korting vanaf €30
     
    Ambtenaruh en westi vinden dit leuk.
  11. sihida

    sihida Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Dat is weer bemoedigend! Misschien moet ik het gewoon maar eens proberen. :)

    In mijn handtekening ook linkjes naar mijn Booking.com- en TRVL-referrals.
     
  12. sihida

    sihida Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    De referralboekingen die gecanceld zijn, waren die steeds via dezelfde link geboekt? Of via aparte linkjes? In het laatste geval had het dus eigenlijk wel moeten werken...
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  13. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb ook nog een 15 euro link mocht het in de toekomst nodig zijn.

    Geven ze nu vooral de 10% links uit?
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  14. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Maar geweigerd nadat ze er geweest waren of bij boeken al een weigering?
     
  15. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Bij deze €15,- retour ongeacht het bedrag van de boeking: https://www.booking.com/s/35_6/svw0xs25

    Deze ervaring heb ik ook en als ik naar het overzicht van westi kijk dan lijkt ook dat iemand maar één keer een link kan gebruiken. Vreemd dat Booking.com dit telefonisch dan weer tegenspreekt.
     
    westi vindt dit leuk.
  16. Airbusy

    Airbusy Newbie Premium Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    13
    Via Sjoerd geboekt! Bedankt!
     
  17. anique

    anique Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Ik ook. Dank!
     
    Airbusy vindt dit leuk.
  18. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Vanmorgen uitgecheckt en heb inmiddels weer de 15 euro vriendenlink in mijn mailbox. Nog geen bevestiging dat mijn referral link (twv 25 euro) wordt verwerkt. Hij staat wel nog "in behandeling" als ik bij beloningen kijk dus hij is nog niet direct afgewezen. Hij staat onder vriendenbeloningen. Daar staan er nog twee in behandeling van boekingen die pas in maart en mei plaats vinden. Eentje met een 10% link, waar ik dan 6 euro korting ontvang maar de vriend die deze link stuurde een stuk meer (dacht 20 euro)
     
  19. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik heb in het najaar een hotel geboekt middels Booking doorgelinkt via de flyingblue shop, en kreeg 1070 miles, een paar weken na de boeking. Vervolgens een betere deal gevonden en de boeking geannuleerd, maar niks meer over de miles gehoord, die heb ik gewoon kunnen houden.
     
  20. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Dat zou dan mooi zijn. Ga ik ook eens proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina