Ik heb hetzelfde probleem. Ik ken best wat trucjes om de goedkoopste vluchten te bemachtigen. Toch lijken er hier mensen te zitten die het nog net even beter kunnen . Ik wil voor zo'n drie weken naar Azië (Bangkok, maar mag ook Kuala Lumpur, een ander vliegveld in Thailand, Cambodja of Vietnam zijn). Naar Bangkok zijn over het algemeen de goedkopere vluchten te vinden. Ik heb wel wat vluchten gevonden vanuit andere steden in Europa. Waaronder een vlucht vanuit Kopenhagen (rechtstreeks) via waar ik dan voor iets minder dan 600 euro kan vliegen (inclusief vluchten vanuit hier). Vorig jaar ben ik via Milaan voor 500 euro per persoon gevlogen. Het gaat op dit moment om een reisgezelschap van 4 personen. Via ITA vind ik vluchten met een korte overstap vanuit Amsterdam (en eentje met terugvlucht op Brussel €547,- gemiddeld per persoon). Deze kan ik alleen niet voor die prijs vinden. Ook niet te boeken met bookwithmatrix. Is er iemand die naar deze vlucht kan kijken of een andere goede optie heeft?
Ik vind het niet erg via een ander vliegveld te reizen, maar dan moet vanuit daar een rechtstreekse vlucht volgen of een vlucht met korte overstaptijden. Vlieg ik vanuit een vliegveld in Nederland, België of Dusseldorf dan zijn overstaptijden van maximaal 3,5 uur ook zeer welkom.
De periode waarin gereisd kan worden is idealiter: 6/7 - 26/27 augustus. 3/4/5 en 24/25 augustus zou ook kunnen.
De ITA is hieronder te zien.
Alvast dank!
Laatst bewerkt: 8 feb 2017