InsideFlyer Is Op Zoek Naar Bloggers !

Discussie in 'Nieuws' gestart door Lionell, 12 sep 2016.

  1. Maan

    Maan Guest

    Leuke review Didier!
    Even wat constructieve feedback: probeer het meer een verhaal te maken, ik heb het gevoel dat je precies hebt opgeschreven wat jouw gedachtegang was, met al die ... enzo. Goed voorbeeld van een leuk verhaal vind ik de reviews van Valentijn, misschien kan je die eens lezen, ook heeft Lionell die stijl.
    Succes met je volgende review!
     
  2. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt voor je constructieve feedback. Zal er aan denken bij mijn volgende. Wel jammer dat je er zomaar vanuit gaat dat ik de reviews van Valentijn en Lionell niet zou hebben gelezen.
     
  3. Maan

    Maan Guest

    Was niet mijn bedoeling om je daarmee te beledigen!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Iedereen heeft zijn/haar eigen schrijfstijl. Ik merk bij mezelf over de loop der jaren dat het iets is wat groeit. Hoe meer je schrijft hoe vlotter het gaat. Ik ben benieuwd naar de volgende.

    @Maan heb jij interesse voor een guest post?
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  5. Maan

    Maan Guest

    Nope, ben nu in doha, klaar met vakantie en heb geen materiaal voor guest post voorlopig.
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Iedereen die ons vorig heeft gemaild ivm interesse om blogger te worden op InsideFlyer NL, krijgt vandaag of ten laatste morgen een antwoord op de mail.

    Ik heb de afgelopen 2 dagen alle ingezonden e-mails voor alle EU landen waar we actief zijn ontvangen en die ben ik momenteel aan het verwerken. Nogmaals ons excuses voor de vertraging, maar antwoord komt eraan! :)
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De e-mails zijn net allemaal verstuurd.

    Mvg,

    Lionell Jansen
    Blogger & Editor InsideFlyer NL
    Interim Manager InsideFlyer Europe 

    email : [email protected]
     
  8. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Ik wil echt niet zuur zijn, maar wil toch graag aanstippen dat ik het (taal-)niveau van (gast-)reviews en nieuwsberichten op het moment erg matig vind. Ik constateer regelmatig dat uitdrukkingen verkeerd worden toegepast, zaken tegenovergesteld als wat wordt bedoeld worden opgeschreven, onlogische opbouw in verhalen en spelfouten.

    De spreekwoordelijke druppel was vanochtend, toen ik op Facebook een link zag staan naar 'Een reis vol verassingen'. Eén check op Google en je had geweten dat dit een onhandige fout is, plus een hoop Bassie & Adriaan videomateriaal gevonden.

    Maar even serieus, in zulke lappen tekst ontkom je niet aan fouten als niet-professioneel schrijver, maar neem wel de moeite om alles even na te lezen op leesbaarheid en (grove) stijl- en spelfouten.
     
    FlyingDutchman vindt dit leuk.
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De spelfout had ik kunnen voorkomen, die heb ik als editor over het hoofd gezien. Deze is ondertussen aangepast.
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Goeiemorgen,

    gisterenavond hebben we onze zoektocht naar bloggers afgerond. We hebben momenteel een team van ongeveer 15 mensen waar we het komende jaar mee gaan samen werken. Bedankt voor iedereen die interesse getoond heeft. Degenen die we niet hebben benaderd, jullie zijn in de toekomst altijd welkom voor een eventuele guest post.

    Groeten,
    Lionell
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit zijn de mensen die ons team gaan vervoegen als blogger bij InsideFlyerNL:

    @Roij
    @Goffe de Boer
    @Flying doc
    @Thijs1978

    Welkom aan boord mensen! Roij is ondertussen al actief aan het schrijven, de andere 3 heren moeten nog een kleine opleiding van mij krijgen en dan kunnen ze ook aan de slag.

    Groeten,
    Lionell
     

Deel Deze Pagina