InsideFlyer Adventskalender - 24 dagen lang giveaways!

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Mike, 1 dec 2015.

  1. Novix

    Novix Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Nog geen nieuws over wie de laatste winnaars zijn? :)
    Heb zelf een schaalmodel 787 van AC gewonnen. Enig idee wanneer deze verzonden worden?
     
  2. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    had een BA goodie bag gewonnen, maar nog niets ontvangen, iemand enig idee wanneer de prijzen verstuurd zullen worden?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @stijnec daar kan ik je momenteel niet meteen een antwoord op geven, maar ik ga voor je informeren en ik kom er op terug.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    stijnec vindt dit leuk.
  5. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Bedankt Lionel!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Keystation

    Keystation Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb helaas ook nog niks ontvangen :-( Zit al dagen voor mijn brievenbus te wachten.... ;-)
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @Keystation stuur mij aub per PM of via mail [email protected] jouw gegevens zoals naam, prijs die je hebt gewonnen en adres. We zijn volop bezig om dit proberen recht te trekken aangezien dit voordien niet is afgehandeld door bepaalde personen. Ik speel dit door aan de mensen in de VS.
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hi @Novix , ik weet niet of je ondertussen al van iemand antwoord hebt gekregen? Indien niet, stuur mij dan aub een PM of email ([email protected]) met jouw naam, adres en prijs zodat ik dit kan doorgeven.
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Aan iedereen die nog niks heeft ontvangen:

    Eerst en vooral onze excuses hiervoor, dit zou zo niet mogen zijn afgehandeld door de vorige personen. Wij zijn volop bezig om dit recht te trekken. Stuur mij aub een PM of een email op [email protected] met naam, adres en prijs die jullie zouden hebben gewonnen en dan speel ik dit door naar de VS.
     
  10. Maan

    Maan Guest

    Resultaten van dag 16 tot 31 zijn nog niet bekend? Anders wil ik best een goodiebag hoor xD
     
    Flying doc en high_class vinden dit leuk.
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Resultaten zijn bekend, we zijn volop bezig met de correcte afhandeling, vandaar m'n correspondentie hierboven.
     
    Carel1 en MartinR vinden dit leuk.
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Al degenen die mij vandaag gemaild hebben, jullie zouden nu net een antwoord van mij moeten hebben ontvangen met daarin de uitleg over hoe dit verder afgehandeld zal worden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb de laatste dagen een aantal mailtjes ontvangen van verschillende prijswinnaars dus wil graag hier even een korte update plaatsen. Nogmaals ons excuses dat het allemaal zo lang moet duren, maar we zijn nog steeds bezig met het uitzoeken van alles. Jullie moeten begrijpen dat het enigste wat we hebben gekregen een blanco Excel sheet was, zonder verder enige informatie. Om dit allemaal uit te zoeken heeft jammer genoeg veel tijd nodig, ons excuus voor het ongemak en we zullen dit opgelost krijgen.
     
    stijnec vindt dit leuk.
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ondertussen zou iedereen die gereageerd heeft hier of ons gecontacteerd heeft via PM of email zijn/haar prijs of een vervangende prijs moeten hebben ontvangen. Indien dit niet het geval is, stuur mij dan aub een PM of email zodat ik dit kan nakijken.
     
    stijnec vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina