Inloggen bij FB op KLM website

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door westi, 22 okt 2018.

  1. JeeDee

    JeeDee Newbie

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Ik had er enkele maanden geleden ook last van zowel op iMac als Macbook (Chrome en Safari).
    Cookies gewist en sindsdien weer prima.

    Wel irritant, want vanaf dat moment moet je overal dus weer opnieuw onloggen dus hopelijk gaat dit niet te vaak gebeuren.
     
  2. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Nooit eerder gehad, maar sinds vandaag heb ik precies hetzelfde probleem!
     
  3. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Het lijkt wel of de lay-out veranderd is. Ik heb hetzelfde verschijnsel, het inlog icoontje is gewoon weg, maar ik kan wel inloggen als ik eerst naar flying blue ga daar staat dan wel - inloggen - .
    Ook het afdrukken van de boardingpass is gewijzigd, kan niet meer op - inchecken- klikken maar moet nu eerst door verschillende menus heen voordat ik bij de optie afdrukken kom.
     
  4. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb hierover contact gehad met KLM. hieronder hun antwoord:

    Hallo, de inlogknop rechtsboven is inderdaad tijdelijk niet beschikbaar. Als alternatief kun je inloggen via Mijn Reis > http://klmf.ly/1sPjvsz. Mocht je onze hulp ergens bij nodig hebben, dan horen we het graag!
     
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Tsja, dan heb je een boekingscode nodig en die zie je pas als je ingelogd bent....
     
  6. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Het lijkt erop dat het probleem verholpen is. Ik kan weer gewoon rechtsbovenin inloggen.
    Ze hebben het gedeelte om vluchten te boeken aangepast (ziet er wat moderner uit), dus ik denk dat dat de aanleiding was.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina