na mijn eerste verblijf na aanmelding stond in de app bij Account "you need 3 stays to archieve Gold". Verder geen enkele bevestiging o.i.d. ontvangen. Lijkt dus goed te gaan.
Mijn staat nu op : 3 stays needed to archieve Silver, wat een beetje raar is omdat ik er nog maar 1 nodig heb (3 stays dit jaar). Wellicht heeft de Hilton IT kuren. #gaaternogietsgoedditjaar
Leuk!! Ik heb een status match aangevraagd met mijn LCAH Platinum. Met de frontpage artikel van @Lionell in mijn achterhoofd heb ik 8 overnachtingen gepland waarvan 1 al achter de rug. En dan Diamond tot 03/2019!
Ik zie dat er verschillende Honors Gold fasttrack offers beschikbaar zijn; ieder met deels verschillende voorwaarden. Wie heeft een dergelijke fasttrack al eens met succes voltooid en welke fasttrack heb je daar voor gebruikt?
Tellen verblijven die niet direct geboekt zijn via de Hilton site of app ook mee voor stays/points/status? Accor heeft dit wel als voorwaarde, over HH kon ik deze info niet vinden.
Zie hier de voorwaarden betreffende HH. Ik heb zelf bij LCAH ooit via een derde partij Novotel Maastricht geboekt. Bij check-in zei de mevrouw specifiek dat mijn verblijf niet in aanmerking kwam voor punten, etc. Een paar dagen waren punten en een stay bijgeschreven. Misschien dat iemand hier op IF hetzelfde heeft meegemaakt bij HH?
Mijn werkgever had een Hilton boeking via booking.com gedaan en heb achteraf de points proberen te claimen. Ik kreeg te horen dat 3rd party boekingen excluded zijn, maar kreeg uit coulance de punten toch toegekend. Zal wel niet het geval zijn als je dit vaker probeert.
Volgens mij wel. Ik verblijf volgende week in eentje en ik ging ervan uit dat het kwalificerend verblijf is.