Hiep hiep hoera voor ons zelf vandaag!! Het is exact 1 jaar geleden dat we de overschakeling maakten van Ikvliegveel naar InsideFlyer NL!
Een 'Gefeliciteerd!' is zeker op z'n plaats. Moet zeggen dat ik er na de transitie aanvankelijk een hard hoofd in had dat het allemaal nog goed zou komen, er was veel mis met de site en het forum. Maar, er is duidelijk hard gewerkt en dat heeft zich echt uitbetaald, er staat absoluut weer een solide basis! Van harte allemaal en in het bijzonder het IF team, en ga vooral zo door!
Bedankt voor het compliment, lof komt toe aan iedereen die achter de schermen hard heeft gewerkt en de inzet van al onze bloggers
Een late felicitatie vandaag voor de volgende jarigen: @crispo , @Danny en @Tamsma ! Hopelijk hebben jullie er van genoten!
Het is bijna 2 weken geleden alweer, maar helemaal vergeten te bedanken voor de Felicitatie! Bij deze alsnog ontzettend bedankt!
Hartelijk dank @jongesander! Voor het eerst in 10 jaar ben ik op mijn verjaardag niet in de lucht, een heel gekke gewaarwording.
Er zijn weer een aantal mensen jarig vandaag, van harte gefeliciteerd aan @dvddvd , @Janwillem en @tjendol !
Er zijn heel wat mensen jarig vandaag, hiep hiep hoera voor @Bert , @GA717 , @Leoni en @PrettyLittleFlyer ! Maak er allemaal een fijne dag van en vooral genieten!