Gratis IHG Spire Elite status

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Kasel, 30 okt 2018.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Het is ook niet handig om de keten van deze ICT fout op de hoogte te brengen. Het is iets wat op dit moment goed werkt, maar er is geen garantie dat dit zo blijft. En ja, in theorie kunnen ze het vijf minuten voordat jij je Ambassador hebt gekocht net gefixt hebben.
     
  2. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb alleen gevraagd of mijn Spire status verlengd wordt indien ik het IHG Ambassador membership koop.
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik zou gewoon overwegen of de Ambassador status de moeite waard is als je Spire niet verlengd zou worden.

    De plannen zijn nu om iedereen Platinum status te geven bij Ambassador status.
     
    SanHor vindt dit leuk.
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Hierdoor wordt de Platinum status weer minder waard. Ik heb een overzicht van de mogelijke wijzigingen in een nieuw topic gezet.
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    @SanHor , ik lees zojuist een bericht van iemand op FT die Ambassador status heeft gekocht. Het had geen invloed op zijn Spire status helaas....
     
    SanHor vindt dit leuk.
  6. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Terugkomend op mijn vraag uit december.

    Ik heb Ambassador satus gekocht a 200 dollar en ben inderdaad Spire Elite gebleven dit jaar:)
     
  7. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb kort geleden Ambassador verlengd voor 40000 punten en mijn Spire status is verlengd tot 1 augustus 2020. Als ik in de app op "2019 route naar Elite-status" druk staat op die pagina zelfs "Vervaldatum Elite-status 31-12-2020"
     
    Thijsk en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina