Het is ook niet handig om de keten van deze ICT fout op de hoogte te brengen. Het is iets wat op dit moment goed werkt, maar er is geen garantie dat dit zo blijft. En ja, in theorie kunnen ze het vijf minuten voordat jij je Ambassador hebt gekocht net gefixt hebben.
Ik heb alleen gevraagd of mijn Spire status verlengd wordt indien ik het IHG Ambassador membership koop.
Ik zou gewoon overwegen of de Ambassador status de moeite waard is als je Spire niet verlengd zou worden. De plannen zijn nu om iedereen Platinum status te geven bij Ambassador status.
Hierdoor wordt de Platinum status weer minder waard. Ik heb een overzicht van de mogelijke wijzigingen in een nieuw topic gezet.
@SanHor , ik lees zojuist een bericht van iemand op FT die Ambassador status heeft gekocht. Het had geen invloed op zijn Spire status helaas....
Terugkomend op mijn vraag uit december. Ik heb Ambassador satus gekocht a 200 dollar en ben inderdaad Spire Elite gebleven dit jaar
Ik heb kort geleden Ambassador verlengd voor 40000 punten en mijn Spire status is verlengd tot 1 augustus 2020. Als ik in de app op "2019 route naar Elite-status" druk staat op die pagina zelfs "Vervaldatum Elite-status 31-12-2020"