Goedkope Bose Quietcomfort 25

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TheFlyingDutchboy, 3 apr 2015.

  1. stijnec vindt dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Op Amazon in Duitsland zijn ze momenteel te koop voor 239 euro.
     
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Via de MM met de btw dagen 247€ !
     
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Zijn er nog actuele kortingscodes voor de KLM shop? Ik ga er ook één inflight laten bezorgen binnenkort.
     
  5. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Van kortingscodes weet ik momenteel helaas niets af, maar ik heb afgelopen dinsdag tijdens mijn vlucht een kortingsvoucher van €5 gekregen bij een minimale besteding van €85. Ik moet zeggen dat ik ik die korting wel tergend laag vind, maar als je toch van plan was om te bestellen; alle kleine beetjes helpen. Stuur me maar een DM mocht je er gebruik van willen maken!
     
  6. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Sinds twee dagen trotse eigenaar van een Bose QC25. Ligt het aan mij of is het geluid niet echt hard te zetten op een iPad of iPhone met alle geluidscontroles uit?
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Het geluid kan ik ook niet denderend hard zetten, maar wel hard genoeg om de muziek goed te kunnen horen, ook op drukke plekken. Het geluid ervaar je altijd harder als je noise cancelling aan zet, dat kan je altijd nog gebruiken als het écht te luidruchtig om je heen is!
     
  8. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik had de QC15, die konden ook niet echt hard, in vergelijking met beats ofzo. Maar dankzij de superieure noise cancelling kom je wel een heel stuk verder.

    Wel nu net de QC25 gekocht, had nog een 20% voucher op de KLM shop staan. Mijn QC15 verkocht, en ik had nog EMD voucher liggen die ik aan iemand anders had verkocht. Uiteindelijk dus een gratis omruil.

    Krijg hem volgende week tijdens de vlucht naar EDI. Weet iemand hoe het verschil in geluid is met de QC15?
     
  9. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
  11. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Parrot Zik 3 is een hele fijne koptelefoon, helaas niet geschikt als je grote (flap)oren hebt.
    Na 2 weken proberen en pijn na 1 1/2 uur gebruik elke keer, heb ik hem weer terug gestuurd en een sennheiser momentum wireless 2.0 besteld, deze zit erg fijn maar is ook weer een stuk duurder.
     
  12. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Nou mijn eerste ervaring met de QC25:

    Hij is in kwaliteit voor mij redelijk identiek met QC15. Het grootste verschil is dat ze nog comfortabeler zitten dan de QC15. En makkelijk mee te nemen.
     
  13. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Niets voor mij dan, ben ik bang ;)
     
  14. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb veel getwijfeld voor die bose maar uiteindelijk heb ik toch voor beats studio wireless gekozen, ben er blij mee
     
  15. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb ook de QC25 alleen dan de special edition. Inmiddels 6 maanden in het bezit en ben er erg blij mee. De noise cancelling is perfect en in nieuwe type toestellen hoor je bijna niet meer dat je aan het vliegen bent. Zelfs tijdens het slapen houd ik hem op om zo geen last van andere te hebben. Batterij verbruik is trouwens ook erg goed, gaat erg lang mee op 1 AAA.
     
  16. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Voor diegene die op hun zij slapen maar wel ruisloos willen slapen, kijk eens naar dit product. Let wel, je kan er geen audio mee beluisteren.
     
  17. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Prijs bij KLM van de QC25 lijkt dit weekend met 30 euro omhoog te zijn gegaan naar 299 euro.
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb de QC25 vandaag hier in de VS besteld voor omgerekend 211 euro, inclusief verzendkosten. Begin volgende week wordt ie geleverd (in de VS), ben hier nog t/m 9 juli.
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  19. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Dan ben ik wel benieuwd: waarom heb je gekozen voor de QC25 en niet voor de nieuwere QC35? Niet dat de draad een groot struikelblok is, maar draadloos d.m.v. Bluetooth is wel een stapje gebruiksvriendelijker. Brengt dan natuurlijk wel weer een meerprijs met zich mee...:rolleyes:
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2016
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb even aan de QC35 zitten denken, maar de voornaamste reden is het batterijverbruik met bluetooth. Niet zozeer van de koptelefoon zelf, maar van m'n iphone. Ik heb een Apple Watch en als ik het batterijverbruik zie... Ik heb al een battery pack van Mophie op m'n iphone zitten en zelfs daarmee moet ik elke dag m'n foon opladen.

    De meerprijs valt redelijk mee, hier in de VS was ie $ 50 duurder dan de QC25
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina