Geen XP meer voor Sustainable Aviation Fuel (SAF)?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door EllenDeLing, 20 mrt 2025.

Tags:
  1. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    328
    Trofeepunten:
    63
    Ik denk het wel. XP zonder te vliegen en als je nog wat nodig hebt om je status te behouden denk ik wel dat dat gebeurt. En niet iedereen kan BC vliegen van de zaak. Ik denk eigenlijk dat het heel veel gebeurt!

michiel1 vindt dit leuk.
  2. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.245
    Trofeepunten:
    428
    Vorig jaar dreigde ik een paar XP onder de 300 uit te komen. Makkelijke keuze. In een vliegtuig zitten is geen doel op zich voor mij, maar een middel om ergens te komen waar ik wil of moet zijn. Ik speel het spelletje om dat op een zo comfortabele manier te kunnen doen, dus liever geen extra XP reisjes.

michiel1 vindt dit leuk.
  3. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.264
    Trofeepunten:
    223
    Nu er niet meer zichtbaar is hoeveel XP je krijgt, kan je dan het betaalde bedrag door 10 delen om te weten hoeveel XP je krijgt?
    Voorheen was het een deel saf en een deel herbebossing, is dat nog steeds zo of is die herbebossing helemaal weg?

4. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    391
    Trofeepunten:
    63
    Elke 10 Euro of een fractie daarvan is 1 XP. Als je voor 101 Euro SAF koopt krijgt je dus 11 XP (en UXP als je platinum of ultimate bent).

Er waren/zijn meestal 3 verschillende opties, de laatste en duurste is volledig SAF.

5. DeBuurman

DeBuurman Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Het is inmiddels aangepast. XP staat er weer bij.

upload_2025-3-31_8-42-47.png

6. EllenDeLing

EllenDeLing Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Bedankt voor alle reacties! Bij mij is de XP beloning inmiddels ook weer zichtbaar.

Deel Deze Pagina