Volgens mij zijn er 7000 kaarten, waarvan er al 1000 voor ulti gereseveerd waren. Als die niet gebruikt zijn, gaat de rest naar platinum for life. Daarna wordt er een selectie gemaakt uit de 30.000 platinum, in batches. Stoelendans om de laatste 3000 kaarten ofzo. Dus als je uitgenodigd wordt, kun je het beste snel reageren.
Vanochtend de Platinum Service Line gebeld. Een verkeerd emailadres gekreg. De tweede keer bellen lukte het wel. Contact opgenomen met: klmfamilyevents[at]klm.com. Ik heb nu mijn vraag daarheen gestuurd. Als ik een reactie heb, dan koppel ik dat terug. Dat het met een loting werkt, is nieuw voor mij. Beetje teleurstellend ook, omdat bij het praatje van de directie twee jaar geleden werd aangegeven dat KLM vaker dergelijke evenementen wilde organiseren voor haar meest trouwe klanten.
Bericht van KLM Events: Dank voor uw mail. Aangezien we minder plekken dan Flying Blue-deelnemers hebben nodigen we uit in batches. We kunnen dus helaas niet ieder jaar alle Flying Blue-deelnemers uitnodigen. Wellicht ontvangt u in een later stadium alsnog een uitnodiging. Vriendelijke groet, KLM Events
Als je uitgenodigd bent, ben je minimaal Flying Blue platinum. Hoe regel je dat als Amsterdam een no-go zone is?