Ik denk uit nostalgische overweging the KLM 747 upper deck. Bleek uiteindelijk de laatste week te zijn dat ze met dat toestel vlogen, (oudere) crew vond dat zelf ook heel bijzonder. Dat gezegd, het harde product was wel oud. Bagagebakken; een gemiddelde besteklade is nog groter A380 is altijd comfortabel vliegen, ongeacht de airline (heb er met 4 gevlogen) maar beste ervaring is toch wel de A350. Voelt gewoon erg ruim, comfortabel en stil.
Op dit type (ook HV) heb ik mijn luchtdoop gehad in juli 1974 als UM, ik was toen 10 jaar jong. De reis ging naar FCO voor de zomervakantie bij familie. Goede herinneringen.
Helemaal mee eens. Voor het laatst mee gevlogen met KLM in november 2019. Het upper deck is echt speciaal. Je hebt het idee dat je in een privé jet zit.
Ook gaaf om op de boarding pass met hoofdletters UPPERDECK te zien staan. Zal bij KLM en AF nooit meer te zien zijn helaas.
Dat moet inderdaad de 747 zijn. Met KLM naar CUR in 2018 Upperdeck in BC. Een paar jaar later heb ik met CI ook in BC stoel gezeten upper deck gezeten van TPE naar BKK. Was ook bijzonder.
Favorite vliegtuig ooit: SuperConstellation kwa geluid en uitzien. Momenteel: 1. 747 upperdeck 2. 787 3. 350