Hoeveel tickets zijn er voor de afscheidsvluchten?
In totaal zijn er 592 tickets beschikbaar op 11 november 2014
Wat is de locatie van opstappen en landen?
De vlucht vertrekt vanaf en landen op Amsterdam Airport Schiphol.
Ontvang ik net als voor een andere KLM vlucht een ticket?
Voor de afscheidsvlucht ontvangt u geen officieel ticket zoals u gewend bent van KLM-lijnvluchten. U krijgt via het opgegeven e-mailadres alle benodigde informatie voor de vlucht toegestuurd.
Hoe weet ik hoe laat ik vlieg?
U krijgt op het opgegeven e-mailadres een bericht met daarin de tijd van de vlucht, de locatie waar u zich kunt melden en alle overige benodigde informatie zoals routebeschrijving en parkeergelegenheid.
Kan het ticket teruggegeven worden/worden geannuleerd?
Het is helaas niet mogelijk om een ticket voor de afscheidsvlucht te annuleren. Ook de Customer First Policy, waarbij klanten binnen 24 uur van na hun boeking kunnen annuleren, is op deze actie niet van toepassing.
KLM hanteert de 'Customer First Policy', waarbij klanten binnen 24 uur na boeking gratis mogen annuleren. Is dat hierbij ook van toepassing?
Nee, de Customer First Policy is op deze actie niet van toepassing. Klanten kunnen niet binnen 24 uur na boeking annuleren.
Kan het ticket op een andere naam worden gezet?
Het is helaas niet mogelijk het geboekte ticket op een andere naam te laten zetten.
Hoe oud moet ik zijn om een ticket te boeken?
Elke persoon die deelneemt aan deze actie moet minimaal 15 jaar zijn op de dag van deelname.
Hoe kan ik meer dan vier tickets boeken?
Er is een maximum van vier tickets per boeking. Let op: personen die tickets apart boeken vliegen mogelijk naar op verschillende tijden.
Wat kost een ticket voor de afscheidsvlucht?
Een ticket voor de afscheidsvlucht kost in totaal €111,- en is inclusief een exemplaar van het unieke MD-11 “Farewell” boek.
Mijn vraag staat er niet bij. Met wie kan ik contact opnemen?
Is uw vraag hier niet beantwoord? U kunt contact met KLM opnemen door een e-mail te sturen naar
[email protected], of via Facebook, Twitter of LinkedIn
Klik om te vergroten...