Emirates Skywards

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door Robert.J, 4 mrt 2016.

  1. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Emirates biedt blijkbaar deze week aan dat je gold status kan kopen vanaf silver status, voor $800. Is daarna een jaar geldig. Kreeg ik in een email als silver status houder.

    Niet bekend of dit voor alle silver members geldt, ook omdat niet alle silver members deze mail hebben gekregen, blijkt op Flyertalk. Meer mensen deze email ontvangen?

    Zie ook: https://www.flyertalk.com/forum/emirates-skywards/1846188-gold-status-800usd.html
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2017
  2.  
  3. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    heb vernomen dat Emirates bezig is met een eigen lounge op Schiphol. Ongeveer 800m2. Waarschijnlijk eind 2017-2018
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  4. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Zou mooi zijn. Dan is het wat rustiger in de Aspirge lounge... Tot nu toe kun je kiezen tussen de Aspire lounge of een voucher voor de horeca, zelf voor First Class passagiers.
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  5. Worst lounge ever die Aspire en je krijgt tegenwoordig geen voucher meer
     
  6. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Sinds 1 April is deze keuze komen te vervallen, er wordt alleen nog toegang tot de lounge gegeven.
     
    Goffe de Boer vindt dit leuk.
  7. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ah vandaar. Misschien dat dit een aanleiding is voor Emirates om een nieuwe lounge te openen? Ze vliegen tenslotte twee keer per dag met een A380 op DXB.
     
  8. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Die Aspire lounge is echt een gedrocht, bah wat is het druk daar. Mis de vouchers wel, lekker wat drinken dicht bij de gate en dan boarden. Ben in de lounge geweest maar was na 15 minuten al weer weg. Niet vol te houden daar binnen zo druk en chaotisch.

    Ik hoop echt dat ze een eigen lounge krijgen, liefst zo dicht mogelijk bij de gate!
     
  9. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    En dan te weten dat die Aspire lounge recentelijk nog vernieuwd is. Zeker met de drukte op Schiphol van tegenwoordig is het veel te druk in die lounge. Het enige wat ik er leuk aan vind is het uitzicht op de vliegtuigen. Blij dat ik donderdag in de BA lounge kan wachten. Daar is het rustiger. Ik ben trouwens benieuwd waar Emirates die nieuwe lounge wil plaatsen.
     
  10. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Ook dit jaar vliegt Emirates in de maanden juli en augustus weer een aantal keer met een 2-kasse A380.

    Het betreft de volgende data:
    - 5 juli
    - 8 juli
    - 15 juli
    - 16 juli (avondvlucht)
    - 19 juli
    - 22 juli (avondvlucht)
    - 31 juli (avondvlucht)
    - 5 augustus
     
    TheFlyingDutchboy vindt dit leuk.
  11. Zo gelukkig niet op mijn vertrekdata... hopen dat het klopt
    Thnx voor de info


     
  12. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Toen ik zojuist mijn nieuwe Platinum kit opende zat er geen voucher bij voor een kado. Het is dus echt een welkomstgeschenk.
     
  13. Heb nu zon 110.000 skywards points en twijfel wat ik ermee ga doen... Iemand nog leuke suggesties?
     
  14. Iemand ervaring met het upgraden van vluchten tijdens of na de boeking?
     
  15. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    Jawel, wat wil je weten? Aanpassing van de boeking kan je het beste doen door even te bellen.
    Upgraden aan boord kan ook als je voldoende status hebt en er plek is, dit is in 2 minuten gepiept.
     
  16. Ik heb nu zo'n 135000 punten en wil een business class ticket naar Singapore kopen, business class en die dan upgraden met punten... Vaak releasen ze pas de stoelen die je kan upgraden vlakvoor de reis.... Ik heb ook vaak gelezen dat mensen ze direct kunnen upgraden na t aanschaffen vh ticket. Wat is de beste manier? Ben trouwens Gold
     
  17. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    De enige manier is dan om regelmatig te checken of een upgrade beschikbaar is, via de app gaat dat het makkelijkst.
    Awardplekken komen of bij het boeken of vanaf +/- een week naar voren.
    Ik raad je wel aan om meteen het hele stuk te upgraden, dan krijg je een eenmalige korting die je niet krijgt als je 2 aparte segmenten upgrade
     
  18. Hoe check ik of er een upgrade beschikbaar is dan? Via de Emirates app?
     
  19. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    Yep, gewoon in de app.
    Op my trips klikken, upgrade flights, en dan kan je zien hoeveel mijlen je moet betalen als er awardstoelen vrij zijn....
    Dit is dus wel bij een bestaande boeking. Als gold kun je ook gewoon bellen met Emirates en zij kunnen je ook de beschikbaar vertellen.
    AMS-DXB is 39.000 Miles om je een idee te geven.

    Met een abonnement op Expertflyer (tientje per maand) kun je ook zonder te boeken kijken of er (en hoeveel) awardstoelen beschikbaar zijn.
     
  20. Thnx ja dat wist Ik, maar ik wilde inderdaad weten of ze al award stoelen vrij hebben als ik ga boeken... anders kom ik nooit van mijn punten haha
     

Deel Deze Pagina