Elite Status halen bij kLM

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door lloydje33, 4 feb 2016.

  1. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Marktplaats is marktplaats, maar hier is het niet de bedoeling dat we vouchers etc in elke vorm aan elkaar gaan verkopen. @Lionell graag ingrijpen in voorgaande posts.
     
  2. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Ik zie het probleem niet zo. Dingen kosten geld, mensen hebben er iets voor over... Waarom tegenhouden.
     
  3. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Omdat het tegen de regels van de uitgevende instanties is, en dus illegaal. Sommige vouchers zijn overdraagbaar, maar er staat altijd bij dat je ze niet mag doorverkopen.
     
  4. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Kom kom, niet te flauw.. Er wordt vooral een discussie gevoerd en niet direct gehandeld. Het is duidelijk dat dat de bedoeling hier niet is Goldfly! Goed dat je iedereen daarop attendeert.

    Maar laat eenieder zijn verantwoordelijkheid nemen.

    Beperkingen opleggen lijkt me verder niet nodig en vragen om ingrijpen van de moderator komt toch wat kinderachtig over.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Artikel 7 uit de Algemene Voorwaarden van de EMD vouchers: "7. Een voucher is niet overdraagbaar. Een voucher mag niet worden verkocht of verhandeld. Het niet naleven van deze voorwaarde maakt het voucher ongeldig voor gebruik."

    Indien jullie dingen aan elkaar willen verkopen (zelfs per opbod) dan is dit forum niet het medium daarvoor. Het is volgens de voorwaarden verboden en kunnen het daarom hier niet toestaan. Ik zal hierover guidelines op het forum/site posten. Hetzelfde zal gaan gelden voor de vraag/aanbod sectie in het forum.
     
    Maydey vindt dit leuk.
  6. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik snap het even niet. @Maydey Is die Gold card uit die flight bundle dan anoniem?
     
  7. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Die kan je waarschijnlijk schenken aan iemand via een webpage. Denk zo'n beetje het zelfde principe als bij andere FF programma's waarbij je status kan schenken aan wie dan ook. Kan hier bijvoorbeeld in theorie als een Delta DM 3X Gold (ST E+) en 1X Silver (ST E) per jaar schenken.
    Alles wat je nodig is de naam en het Skymiles nummer (FB nummer voor de Gold card uit de flight bundle) die je invult wanneer je de choice benefit(s) kiest en binnen 24 uur hebben ze de status.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2017
  8. Maydey

    Maydey Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Hoi Arjen, de gold card is niet anoniem. Ik moet de Flying Blue nummer doorgeven aan KLM en zij maken die persoon dan Gold Member.

    Dit is wat er in de mail staat:

     
  9. Maydey

    Maydey Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Het is niet mijn bedoeling om de Gold Card hier te verkopen. Ik wilde er alleen wat informatie over winnen. Ik wil namelijk niet tegen de regels ingaan!
     
    Lionell en jvz vinden dit leuk.
  10. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    AAh! duidelijk. Thnx.
     

Deel Deze Pagina