Downgrade van AF naar Hop

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door UnknownMember4379, 6 okt 2021.

  1. MilesHunter

    MilesHunter Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    63
    Andersom kan ook… Zojuist “geüpgraded” van AF/HOP naar KLM vanwege hopeloze vetraging op Valencia (inmiddels al 4 uur). En rechtreeks naar Amsterdam nu (orgineel geboekt via CDG, maar die vlucht haal ik nu niet meer).

    Personal assistant verzekerde mij dat de XPs van de originele boeking behouden blijven. Helaas is de KLM vlucht nu ook vertraagd :mad::confused:.. dat wordt claimen :D..
     
    Ruut, Thijsk, Ambtenaruh en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. MilesHunter

    MilesHunter Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    63
    Update op bovenstaande post:

    - orginele vlucht naar CDG is geannuleerd vanwege mankement aan het vliegtuig
    - ben omgeboekt op een rechtstreekse vlucht naar AMS (KLM toestel)
    - uiteindelijk 5 uur later vertrokken maar door de rechtstreekse vlucht 2 uur later op AMS dan de bedoeling was
    - vandaag gebeld door customer care: compensatie in de vorm van a) 250 euro cash of b) 350 euro voucher (per persoon). Gekozen voor het laatste omdat we nog wat trips gaan doen komende tijd en omdat deze vlucht geboekt is voor ~475 euro pp dus zeker niet slecht :D
    - 30 ontbrekende XP zijn vandaag ook bijgeboekt :cool:

    Al met al tevreden over hoe dit is opgelost.
     
    Ruut, Roberto, lloydje33 en 11 anderen vinden dit leuk.
  3. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    28
    De vrije stoel naast me is de belangrijkste kwaliteit van BC in Europa, igv HOP vind ik BC de moeite niet waard, maar door de dubbele xp actie heb ik BC ipv economy geboekt naar Porto.
     
  4. MilesHunter

    MilesHunter Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    63
    Wij reizen als stel , die vrije stoel boeit ons dan ook niet. Als je alleen reist kan ik me goed voorstellen dat je dit product juist niet kiest om die reden…
     
    Escape vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina