Ik ben net nieuw op dit platform en zag hier allerlei sites staan waar ik nog niet van gehoord had. Zoals de site "urlaubspiraten" waar ik met de onderstaande link terecht kwam. Hier staat mijn vlucht naar Nice goedkoper aangeboden dan dat ik via de Nederlandse sites vind. (Ik kan nog geen links plaatsen blijkbaar, ik doel op de link die Flying Doc 6 augustus plaatste)
Nooit gezien en verwacht dat ook niet tegen te komen. Alle sites met deals hebben een verdienmodel, dus zullen zoveel mogelijk deals plaatsen
50€ korting bij Airfrance KLM voor lange afstands vluchten vanuit Duitsland. Minimum netto besteding 150€ Code: FLYBLUE846
" Unfortunately, the last name on your voucher does not match the last name of any of the passengers. Please check your entry and try again. "
Ah, sorry. Omdat er ook een publieke actie pagina is, dacht ik dat iedereen de code wel zou kunnen gebruiken. Hier de link: https://www.airfrance.de/DE/de/local/resainfovol/meilleuresoffres/idc_discount_code.htm
Voor mensen die graag uit Brussel vertrekken: Via de kortingscode SNEXCLUSIVE2019 krijg je 10 euro korting op een one way ticket of 20 euro op een retour ticket. Enkel geldig via de website van Brussels Airlines en op Light & Relax / B.flex / Economy Business vanuit Brussel. Geldig tem morgen. Als er iemand geinteresseerd is op 15 % korting op vluchten van Brussels Airlines kunnen jullie mij een berichtje sturen.
Yes, instant billionair! I’m a Nigerian prince, lots of oil money I want to send you and need your help...
Ik vermoed dat het gaat om het Bluebiz nr @Flying doc waardoor hij extra euro's binnenkrijgt ;-) Ben ook benieuwd naar de concrete 'bijbehorende voordelen'
Je krijgt een "Business"-tag op je koffer en als je een nummer doorgeeft, wordt je eerder gebeld op het moment dat er vertragingen/veranderingen zijn. Normaal gesproken krijg je dan enkel een sms of appje van KLM. Plus natuurlijk dat @Flying doc de BlueBiz punten krijgt voor jouw gekochte ticket, wat al snel in de tientallen euro's kan lopen.
Is dat onderdeel van Corporate Bluebiz oid? Ik heb als 'gewone' bluebizzer zeker geen "business tag" of telefoontjes bij vertraging.
Voor zover ik weet de gewone BlueBiz (via je KvK nummer). Ik heb de business tag al een paar keer op mijn koffers gehad. Gelukkig nog nooit een telefoontje nodig gehad. Zodra je een boeking maakt en je BlueBiz nummer bijvoegd, komt dit automatisch als "Business" te staan in je boeking.
Ja, sinds een maandje staat er 'business' in de app bij een boeking waar voordat het ticket uitgegeven is, het Bluebiz nr erin staat. Bagage tags heb ik nog nooit gezien. (maar wel chocolaatjes, een zaklamp, een USB-toetsenbordverlichting, een doorzichtige zipper toilettas, diverse iPhone-opladers etc etc etc alle bedrukt met Bluebiz )
Ik heb helaas alleen nog een stel waardeloze BlueBiz visitekaartjes gehad. Het gezegde "foto genomen met een aardappel" kwam een beetje overeen met de kwaliteit van de print
50€ korting op Economy tickets bij Air France/KLM, geldig tot 20-5 voor tickets tot en met 31 Maart 2020 (op vluchten van AF/KLM/Delta, op ticketnummer van AF/KLM). Minimum netto besteding 150€. Boeking moet gedaan worden op http://www.airfrance.de Code: FLYNOW509Y