Discount codes

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Flying doc, 7 apr 2016.

  1. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Wat is er top aan een discount code voor een bedrijf wat al lang failliet is...?
     
    Globetrotter, lloydje33 en Daeni vinden dit leuk.
  2. Floris

    Floris Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben net nieuw op dit platform en zag hier allerlei sites staan waar ik nog niet van gehoord had. Zoals de site "urlaubspiraten" waar ik met de onderstaande link terecht kwam. Hier staat mijn vlucht naar Nice goedkoper aangeboden dan dat ik via de Nederlandse sites vind.

    (Ik kan nog geen links plaatsen blijkbaar, ik doel op de link die Flying Doc 6 augustus plaatste)
     
  3. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Ook ik ben nieuw en ben benieuwd of er een site is specific met deals met de skyteam partners.
     
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Nooit gezien en verwacht dat ook niet tegen te komen. Alle sites met deals hebben een verdienmodel, dus zullen zoveel mogelijk deals plaatsen
     
  5. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    50€ korting bij Airfrance KLM voor lange afstands vluchten vanuit Duitsland. Minimum netto besteding 150€

    Code: FLYBLUE846


     
  6. Freek

    Freek Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    "
    Unfortunately, the last name on your voucher does not match the last name of any of the passengers. Please check your entry and try again.
    "
     
  7. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
  8. Freek

    Freek Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Ah, waarschijnlijk alleen te gebruiken op airfrance.de.. KLM website accepteert hem niet.
     
  9. Didi

    Didi Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Voor mensen die graag uit Brussel vertrekken:

    Via de kortingscode SNEXCLUSIVE2019 krijg je 10 euro korting op een one way ticket of 20 euro op een retour ticket.

    Enkel geldig via de website van Brussels Airlines en op Light & Relax / B.flex / Economy Business vanuit Brussel. Geldig tem morgen.

    Als er iemand geinteresseerd is op 15 % korting op vluchten van Brussels Airlines kunnen jullie mij een berichtje sturen.
     
  10. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Yes, instant billionair! I’m a Nigerian prince, lots of oil money I want to send you and need your help...
     
    beuse242, Ambtenaruh, Godenzoon14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Cynth

    Cynth Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Beetje flauw
     
  12. PierreV

    PierreV Newbie

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Wat bedoel je met KLM zakelijk label, en wat levert dat op.
     
  13. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Ik vermoed dat het gaat om het Bluebiz nr @Flying doc waardoor hij extra euro's binnenkrijgt ;-) Ben ook benieuwd naar de concrete 'bijbehorende voordelen'
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  14. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Je krijgt een "Business"-tag op je koffer en als je een nummer doorgeeft, wordt je eerder gebeld op het moment dat er vertragingen/veranderingen zijn. Normaal gesproken krijg je dan enkel een sms of appje van KLM.

    Plus natuurlijk dat @Flying doc de BlueBiz punten krijgt voor jouw gekochte ticket, wat al snel in de tientallen euro's kan lopen.
     
  15. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Is dat onderdeel van Corporate Bluebiz oid? Ik heb als 'gewone' bluebizzer zeker geen "business tag" of telefoontjes bij vertraging.
     
  16. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Voor zover ik weet de gewone BlueBiz (via je KvK nummer). Ik heb de business tag al een paar keer op mijn koffers gehad. Gelukkig nog nooit een telefoontje nodig gehad.
    Zodra je een boeking maakt en je BlueBiz nummer bijvoegd, komt dit automatisch als "Business" te staan in je boeking.
     
  17. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Ja, sinds een maandje staat er 'business' in de app bij een boeking waar voordat het ticket uitgegeven is, het Bluebiz nr erin staat.

    Bagage tags heb ik nog nooit gezien.
    (maar wel chocolaatjes, een zaklamp, een USB-toetsenbordverlichting, een doorzichtige zipper toilettas, diverse iPhone-opladers etc etc etc alle bedrukt met Bluebiz :))
     
    Roberto en lloydje33 vinden dit leuk.
  18. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Ik heb helaas alleen nog een stel waardeloze BlueBiz visitekaartjes gehad. Het gezegde "foto genomen met een aardappel" kwam een beetje overeen met de kwaliteit van de print :p
     
  19. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    50€ korting op Economy tickets bij Air France/KLM, geldig tot 20-5 voor tickets tot en met 31 Maart 2020 (op vluchten van AF/KLM/Delta, op ticketnummer van AF/KLM). Minimum netto besteding 150€.

    Boeking moet gedaan worden op http://www.airfrance.de

    Code: FLYNOW509Y
     
    FlyingFonz, Cynth, Daan3 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Thanks! Die ga ik zeker gebruiken :)
     

Deel Deze Pagina