Ze hebben weinig commercieel besef daar bij ICS... Ik heb het afgelopen jaar 20k uitgegeven met mijn Bijenkorfcard en bel vanochtend op dat ik ontevreden ben met de nieuwe gebuikersvoorwaarden en dat ik hem op wil zeggen. Die medewerker voerde zonder hapering mijn opzegging door. Voor mensen die dus willen dreigen met opzeggen om betere voorwaarden te krijgen, dat werkt daar dus niet
Weinig besef van klantenbinding daar bij ICS inderdaad. Wij hadden precies hetzelfde gedaan en met een bestedingspatroon van ook nog eens meer dan 20k per jaar werden wij aan de telefoon bijna belachelijk gemaakt toen we de nieuwe gebruikersvoorwaarden aankaartten. Kaart direct opgezegd, met zo'n customer support verdien je geen klanten
Ook ik ben niet enthousiast over de nieuwe voorwaarden van de Bijenkorfkaart, maar toch heb ik nog steeds een MasterCard nodig, omdat AMEX vaak niet wordt geaccepteerd. Hoewel punten sparen nu een stuk langzamer gaat bij de Bijenkorf, is dit toch nog steeds de meest aantrekkelijke kaart (en per saldo gratis als je maar genoeg uitgeeft inderdaad, ook ik zit ruim boven de door jullie genoemde 20K). Of hebben jullie nog betere opties?
De Bijenkorf card houdt ermee op... op 31 maart 2022 vervallen alle punten. ICS stuurt dan alle card houders automatisch een Mastercard Gold ter vervanging. Daarmee zijn de Amex cards nog de enige in NL waarmee je punten kan sparen.