KLM zojuist gebeld en ze denken dat het een systeemfout is, ik heb ook drie mailtjes gehad waarin staat dat ik de silver status heb bereikt maar dat had ik in oktober al bereikt.
Telefonisch contact gehad met Flying blue. Als je geen mail hebt gehad zijn je gegevens ook niet gestolen. Ben benieuwd
Geen mail gehad maar wel problemen met inloggen. Inmiddels nieuw wachtwoord aan moeten maken en via de app inloggen lukt nog steeds niet. Gebruik overigens wel Awardwallet.
Geen AwardWallet geen mail. Ik zie hoongelach onder Beveiligingsexperts op sociale media omdat KLM/AF zegt dat ze het tijdig gestopt hebben, maar de gegevens wel gewoon gestolen zijn.
Ik heb voor de zekerheid mijn e-mail en wachtwoord aangepast. Bedrijven als KLM/AF zullen alles doen om zoveel mogelijk hun schade te beperken. De website lijkt ook trager dan normaal.
Geen awardwallet en geen mail van KLM gehad dat mijn gegevens zijn gestolen. Wel 3x een felictatiemail met de verlenging van mijn plat status. Voor de zekerheid ook maar geprobeerd om mijn wachtwoord aan te passen, met weinig succes...
Gefeliciteerd allen! Hier staat de teller inmiddels op 7, begint bijzonder irritant te worden. Heb inmiddels al 2x met ze gebeld en het zou opgelost worden, merk er nog weinig van...
Dat is wel een record! Bij mij was het even een paar dagen stil, maar zojuist weer een mailtje (nummer 4) gekregen.
De mails komen elke dag een paar uur vroeger..ik ben benieuwd wat er gebeurd als hij voorbij de datumgrens komt..Krijg ik hem dan 2 x per dag of komt er een stackoverflow error...?