Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kasel

Kasel Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Ik ben afgelopen mei zo naar Chicago gevlogen, heen KLM en terug ook. Op de heenweg durfde ik niet de korte connectie aan ivm bagage.
    Echter is het vliegveld heel erg klein. nadeel is wel dat je in een andere terminal uitstapt dan waar je weer gaat boarden (bus van/naar het vliegtuig) en je weer opnieuw door de security moet.
    Maar 1 ding weet ik zeker, de lounge is het niet waard om een lange overstap te nemen. Als je handbagage hebt en een beetje doorloopt moet het lukken om dezelfde vlucht heen/terug te nemen.

Oh ja ik had mijn boardingpass gewoon geprint voor de tijd, kreeg wel een vragenvuur in AMS toen ik bij de gate kwam. Maar ach dat ben ik wel gewend, meestal vlieg ik vanaf DUS via AMS naar de VS en dat levert altijd vragen op.

2. JPvdM

JPvdM Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Chicago, prachtige stad en €300,- is een prachtig prijsje. Mocht je nou wel bagage mee willen nemen moet je op de terugweg een layover van 12 uur inbouwen. Wel even op je strepen staan dat je je koffen mag claimen op ORD. Ik had zelf een printje van de site meegenomen, werkte zeer overtuigend:) et voila je koffer ligt op de band in AMS.

3. Maan

Maan Guest

10kg bagage met max 100ml per bottle is ook gewoon bagage hoor, kan gewoon mee het vliegtuig in. Met 10kg kan ik ruim 2 weken doen :p

4. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Open jaw tickets met vertrek Stockholm en return naar Londen met Air China.

Fly to:
    Hong Kong – £182
    Manila – £202
    Bangkok – £207
    Seoul – £209
    Singapore – £210
    Ho Chi Minh City – £222
    Kuala Lumpur – £246

Via SecretFlying

5. morra

morra Newbie

Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Volgens mij geld deze open-jaw ook voor Tokyo, ik kwam hem althans tegen van de week.

Maar met de huidige tarieven van o.a. Turkish en LOT is het per saldo net zo goedkoop om vanaf BRU of AMS te vliegen.

Qua miles bij *alliance is het overigens interessanter om bijvoorbeeld met SAS te vliegen, die hebben een aanbieding naar Hong Kong voor €500 pak je bij bijv Aegean 100% van de miles en hoef je niet te positioneren :)

6. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Nu is de vraag nog; wil je überhaupt met Air China vliegen, ook als ze deze tarieven bieden? Voor mij is Air China een eens-maar-nooit-weer ervaring;)
    En zoals @morra aangeeft zijn deze fares ook niet helemaal je van het, dan liever vanaf AMS/BRU.:rolleyes:

Maan vindt dit leuk.
  7. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik kom wel vaker goedkope Air China fares tegen, maar ben voornamelijk aan Skyteam gebonden dus nooit geprobeerd. Is het echt zo slecht?

8. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Klopt, ze hebben inderdaad wel vaker competitieve fares. Ik ben ook (vrijwel) gebonden aan Skyteam tegenwoordig, maar heb in het verleden een keer met ze gevlogen. Service in Y is bizar slecht, cabin crew is uiterst onvriendelijk, eten is niet weg te krijgen, en de Chinese passagiers vormen ook wel een puntje van ergernis:eek: Zoals @WorldTraveller13 al vaker heeft gezegd hebben deze mensen totaal geen manieren in het vliegtuig, of dat nou gaat om bagage restricties, hygiëne of überhaupt omdenken aan mede passagiers. Die zweetlucht van alle vieze, stinkende voeten naast mij brandt nu nog steeds in m'n neuso_O:p

Flying doc en WorldTraveller vinden dit leuk.
  9. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Deze lijkt me wel leuk: Oslo-Toronto met Delta voor 300ish euro

OSL-YTO.png

Via Fly4Free

Ik weet trouwens niet of mensen zitten wachten als ik dit soort deals hier post? Nog nooit eerder gedeeld maar m.i. zijn ze wel leuk om iig vanaf te weten.

10. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Weinig aan toe te voegen. Maar dit zie je ook terug bij China Southern Airlines, China Eastern Airlines en Xiamen Air. Xiamen Air is nog wel het beste van het stel, maar het houdt niet over. Maakt niet uit in welke klasse je reist, economy, business of first, eten krijg je niet weg, crew is vriendelijk op zijn Chinees en de medepassagiers... tja.

Ik schrijf morgen anders wel even een stukje over mijn reiservaringen met Chinese carriers.

jongesander, stijnec en RSC09 vinden dit leuk.
  11. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Dat lijkt me wel interessant, gezien ik nog nooit met een Chinese carrier heb gevlogen.

12. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Graag zelfs! Je kan nooit alle bronnen zelf bijhouden. Over het algemeen is een deal van de grote blogs interessant als het minder dan 2 dagen online is. Deze deal is al meer dan een week oud maar ongetwijfeld nieuw voor sommige onder ons. Please keep us posted!

FlyRicky vindt dit leuk.
  13. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Altijd interessant! Soms vervloek ik al de RSS feeds en email notifications die ik krijg van allerlei bronnen, maar als je een goeie deal weet te vinden, dan ben je blij dat die tools bestaan.

14. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Vind dit ook wel een leuke; retour van Frankrijk naar Canada met Ba voor nog geen 300

Oók Vancouver! Vanaf Parijs,Marseille enz

*zie dat secretflying heb ook vandaag gepost heeft

15. Ottorockit

Ottorockit Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Nu ook Oslo - Dallas met KLM diverse data rond de 300 euro via secretflyer.

Laatst bewerkt: 1 sep 2015
  16. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    jongesander en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  17. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Voor PKC vind ik hem, PCK is wat lastiger aangezien hier geen lijnvluchten naartoe worden uitgevoerd vanaf SVO;)

18. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Je hebt gelijk, it's all in the details.

FlyRicky vindt dit leuk.
  19. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Deze deals hebben zeker ook allemaal 7 days minimum stay? Ik haat dat aangezien ik meer van de korte tripjes ben.

20. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Moskou- Nieuw Zeeland voor 550,- met Air China. Volgens mij wel alleen maar feb-maart

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina