Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Heel veel mensen die voor langere tijd in China willen blijven en een toeristen visum hebben vliegen van China (mainland) lowcost naar Hong Kong, blijven daar een dag en vliegen dan weer terug naar China waar ze weer in aanmerking komen voor een nieuw toeristenvisum.

2. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Klopt, maar paypal pakte hij dus al niet. Te lang gewacht helaas. Lang bezig geweest met passen en meten in een bepaalde periode.
    Kan iemand ze nog ergens vinden? (Las btw wel ergens iets over cancelmailtjes Etihad. Iets van als je deze tickets hebt aangekocht zal je niet kunnen reizen)

Laatst bewerkt: 22 jul 2015
  3. EHTX

EHTX Newbie

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    18
    Nog geen annulering ontvangen, maar kans is groot dat het niet toegewezen gaat worden (zeker voor Y-fares).

4. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Helaas heb ik net de annuleringsmail ontvangen..In het Russisch welliswaar, maar komt er op neer dat Ethiad de tickets niet zal erkennen :(

5. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Heel jammer zeg :( Het lijkt ook wel of er tegenwoordig steeds vaker gecanceld wordt ipv gehonoreerd...

RSC09 en Flying doc vinden dit leuk.
  6. Maan

Maan Guest

Ik vraag me af of de mensen die cancellarion email hebben gekregen wel of niet eticketnummers hadden. Want alle goeie deals worden gecancelled nadat ze er achter komen tenzij je eticketnummers hebt, tenzij je united heet en je niet aan regels houdt.

Flying doc en Nielsje vinden dit leuk.
  7. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Ben ik nu de enige waarbij dit ticket is geannuleerd? Had binnen 2 uur de e-tickets binnen. Soms heb ik het gevoel dat er selectief geannuleerd wordt ofzo :eek:

8. Maan

Maan Guest

Via welke OTA?

9. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Tickets.ru

10. EHTX

EHTX Newbie

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    18
    Zelf via Expedia (NL) geboekt en nog geen annulering ontvangen. Booking bestaat ook nog op Etihad, inclusief ticketnr en stoelnrs.

Lees dat in ieder geval de Economy fares door Russische OTAs geannuleerd worden. Verwacht dat als andere boekingen ook niet gehonoreerd worden, dat binnen nu en week wel bekend moet zijn.

Wanderlust84 vindt dit leuk.
  11. Sand0rf

Sand0rf Blue Tier

Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb via Flugladen geboekt (originele link) en heb nog niks gehad. Vluchten zijn ook nog steeds in te zien via de website...

12. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    .nl? Wauw, wist niet dat dat ook kon. Dacht dat er in roebels afgerekend moest worden.

13. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Even geïnventariseerd bij kennissen die economy geboekt hebben, alles ziet er nog perfect uit. Geboekt bij Expedia.
    Mijn J tickets zien er ook nog prima uit. Geboekt bij Etihad.com en Expedia.

14. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Mijn boeking lukte namelijk niet (net op het moment dat het hersteld werd) en ik kreeg zelfs van Etihad mailtjes dat de vlucht gecanceld werd. Met mijn niet-bestaande vluchtnummer erbij :confused:

Als ik had geweten dat het ook via Expedia kon... Was alleen maar bezig op de site van Etihad zelf.

15. Desley

Desley Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    @WorldTraveller13 ik blijf me verbazen over hoe veel trips jij maakt, een hele goede baan of gewoon steengoed in beleggen of iets dergelijks ?

16. WorldTraveller

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Moet helaas mededelen dat ik nog student ben:eek: Vandaar dat ik ook nog zo veel "vrije tijd" heb. Goed, ik creëer af en toe wel mijn eigen vrije dagen.
    Heb geen vaste kosten, en mijn ouders stimuleren mij nog al om wat tripjes te maken, nu het nog kan. Ze reisde vroeger ook heel veel voor werk, en namen mij al van kleins af aan mee op wat tripjes. Ik geef toe, dit jaar is het wel heel extreem, maar mij hoor je niet klagen.

JDB1990, Flying doc, RSC09 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Desley

Desley Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Op die manier, ja ik vind het erg fascinerend om te zien hoeveel trips sommigen van ons maken

18. Joris

Joris Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Voor welke data ik kan hem niet meer vinden:(

19. Maan

Maan Guest

Zelfs zonder vaste kosten zou ik niet weten met welk geld ik al die business class vluchten zou moeten betalen. Tenzij ouders zouden betalen o.o

20. WorldTraveller

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Dat bedoelde ik met mijn ouders die mij stimuleren om tripjes te maken;)

FlyRicky vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina