Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan

Maan Guest

Je bedoelt Dar Es Salaam, want in Mahe kom je voor 3 uur in totaal in het plaatje wat je citeert.
    Maar ik ga dit niet boeken want een retourtje abu dhabi vind ik te duur (400 euro) om te positioneren, dan is het even duur als de eerdere post om te positioneren naar londen en dan Mahe en Dar es salaam te doen.

2. Kris C.

Kris C. Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Weet niet of dit het juiste topic is, maar af en toe kan je leuke trips voor een lekker prijsje boeken als je wat moeite doet. Zo moet ik naar Jakarta, liefst met twee volle koffers en daarna terug naar Amsterdam en een paar weken later weer naar Jakarta retour. Hoe kan je nou goedkoop die route vliegen, genoeg koffers meenemen etc...
    Ik heb eerst een enkeltje MH gekocht naar Jakarta voor 248,-, daarna een enkeltje naar Tokyo (TigerAir+Scoot) voor 152,- en een retourtje met twee andere arrival city (Tokyo-Amsterdam-Jakarta) via Etihad voor 449,- (layover van 4 uur in AUD). Ik ben weer happy en de miles tikken aan. Retourtje Jakarta-AMS-Jakarta was 849,- (goedkoopste wat ik kon vinden) via MH...

3. Maan

Maan Guest

Ik ga in december 17 tot Januari 9 met KLM voor 600 naar jakarta... (Platinum dus gratis comfort)
    Hoe?
    Vanaf ZYR (brussel midi) 650€
    Had op marktplaats EMD voucher gekocht waardoor 50€ winst dus 600€ :D

4. Elve

Elve Newbie

Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Ik zag gisteren via secretflying nog een leuke deal met AA Dublin-New York/Miami-Sao Paulo-Dublin heb even zitten kijken op de site van AA en kreeg hem daar geprijst voor iets meer als €450,- voor zo'n 14000 miles.

Jan van Putten vindt dit leuk.
  5. Maan

Maan Guest

AMS - TNR 2 tot 11 maart. (Google flights)
    Succes met wie hem te boeken krijgt ik kan hem nergens vinden, let me know if you can book it!

6. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    AMS-TNR voor 665€ Bedoel je?

7. Maan

Maan Guest

Ja, ik kan hem nergens boeken

8. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Cave, het CDG-AMS segment is in C. Daar zal de crux zitten. Heb je een amex kaart. Die kunnen het vve s mij telefonisch.

9. Maan

Maan Guest

Aha, ben wel FB platinum.
    Maar met AF/KL kan je volgens mij Etihad and air seychelles niet boeken

10. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Wellicht ATP, ik vind hen zakelijk best goed.

11. PHKCB

PHKCB Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Vandaag terug gekomen uit ORD. Vrijdag AMS-LEJ gevlogen, en zaterdag LEJ-AMS-ORD. Heb in Maart nog zo'n hopje te gaan, alleen wie de berichtgeving volgt, Etihad Regional stopt vanaf AMS. Krijg nu de melding dat ik met re-route vanaf TXL. Trip is ook uit MijnKLM verdwenen, benieuwd waar dit gaat eindigen ;-)

12. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
  13. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Hiermee hebben ze toch wel een goed punt.

14. Tuvalu

Tuvalu Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    En wat zeggen ze dan bv. tegen mensen uit Polen of Finland? Die zouden dan namelijk in 'good faith' helemaal geen ticket bij United kunnen boeken, want dat land kun je bij United niet selecteren.
    Dus.. inwoner uit Polen of Finland = onmogelijk om met United te vliegen (of minder drastisch geformuleerd: onmogelijk om zelf op legale manier een ticket te boeken)

15. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Ze doelen in de uitspraak niet op het geselecteerde land van de site maar op het billingadres dat je op geeft. Als je bijv. Kalverstraat 22 1234aa Amsterdam Denmark opgeeft. Dan kan ik wel begrijpen dat ze concluderen dat het gros van de mensen niet in good faith handelde.

blijft natuurlijk balen dat deze niet niet door gaat. Had graag in m'n F stoel richting de US gezeten.

16. Ave Cesaria

Ave Cesaria Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Ik vind het jammer voor iedereen die het geboekt heeft. Ik had het jullie gegund.

Het jammere is inderdaad ook dat de kwade trouw van iedereen duidelijk was.

17. Tuvalu

Tuvalu Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Maar dat bedoel ik dus. Mensen uit bv. Polen of Finland MOETEN ALTIJD een verkeerd billing adres opgeven, als ze bij United willen boeken, zoals ul. Lech Walesa 10, 10-123 Warszawa, Denmark.

Handelen die dan ook in kwade trouw? En kan United die tickets dan ook ALTIJD storneren als blijkt dat de Denmark site goedkoper is dan bv. de Nederlandse site? En hebben de Deense mensen, die formeel volledig correct geboekt hebben, dan ook per definitie in kwade trouw gehandeld (want die tickets zijn kennelijk ook gecanceld)? Ik vind dat de DOT zich hier te makkelijk vanaf maakt, zeker met het oog op de regels die zelf hebben opgesteld.

Daar ben ik helemaal met je eens. ;)

Mike vindt dit leuk.
  18. Milanello

Milanello Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    De DOT richt zich in deze uitspraak voornamelijk op mensen die vanuit de US geboekt hebben, en niet zozeer Europeanen. Eigenlijk ook wel logisch, aangezien het de DOT van Amerika is. Maar ik denk dat Europeanen toch ergens anders hun klacht kwijt moeten.

19. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Als Pool kom je, hoe raar het ook mag zijn, niet in aanmerking om via de United website tickets te boeken. https://www.united.com/web/en-US/content/booking/flight/billingAddressCountry.aspx

En er zijn vast en zeker ook mensen geweest die wel een billing adres hebben in DK. Wat dat betreft maken ze zich er inderdaad wel makkelijk van af.

20. Dutchie

Dutchie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    high_class en vdb1988 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina