Business class deals

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door TheoS, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.029
    Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Prg-lhr C lhr-mia F mia-cun C en v.v. 18-11 tm 23-11
     
    stijnec en jongesander vinden dit leuk.
  2. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Ik zou toch misschien even wachten met het afzeggen cq. verzetten van je hele agenda. De kans dat de tickets niet gehonoreerd worden lijkt me zeer goed aanwezig en dan is alles voor niets geweest. Januari is nog best ver weg, dus die paar dagen.... just my two cents!
     
    jongesander vindt dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik hou daar inderdaad rekening mee....
     
  4. Derek87

    Derek87 Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Thanks Fripsmaster!

    Nu heb ik de site van Delta er nog even op nageslagen en de regels voor het sparen van miles zijn volgens mij iets veranderd. Ik kan alleen nog geen link plaatsen omdat ik nog niet genoeg posts heb hier.

    Het daadwerkelijke upgraden naar business lukt me nog niet, als ik op links klik kom ik alleen op "algemene informatie" sites. Denk dat ik vandaag maar even contact ga opnemen met ze.

    Gr.
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Succes, deel je uitkomst gerust op dit forum!
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    In hoeverre is het eigenlijk gerechtvaardigd dat een airline de ticket annuleert, en tot welke periode kan dit?
     
  7. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    De vlucht die ik geboekt heb heeft een segment in Y terwijl er wel business en misschien first aanwezig is. Bij het boeken heb ik omdat de tijd begon te dringen gewoon twee vertrek mogelijkheden aangeklikt in het kopje first-class. Nu ben ik dik tevreden als deze boeking door gaat aangezien ik 4 segementen business heb en 1 segement first van 10 uur. Maar stel dat je voor dat je echt de volle 7000 euro zou betalen en niet zo goed oplet of geen verstand hebt van al die boekingsklasse dan verwacht je toch niet dat je zomaar op de terugweg het lange segement in economy class gezet wordt terwijl je voor hetzelfde tarief ook terug first zou vliegen?
     
  8. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    BA is de boekingen aan het cancallen die gister gemaakt zijn in de error fare. (bron. flyertalk.com)
     
  9. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.029
    Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Vooralsnog staat hij er nog gewoon in bij mij ... maar zal wel kwestie van tijd zijn....
     
  10. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Ik hoop dat die gehonoreerd wordt! Dan heb namelijk ik een prima case om mijn KUL F vlucht aan te vechten:D
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  11. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    mijne staat er ook nog, wel geboekt via aa.com ipv via ba
     
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    De mijne is geschrapt.... Staat mijn vraag nog even open: waarom kan een maatschappij dit doen, terwijl er sprake is van een non-refundable ticket?
     
  13. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Sander waar had jij geboekt? BA of via AA? Lijkt erop dat nu eerst alle tickets geboekt via BA eruit gaan. De rest zal wel volgen.
     
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik heb bij BA geboekt inderdaad. Het was natuurlijk te verwachten, maar ergens blijf ik het toch raar vinden dat dit eenzijdig mogelijk is.
     
  15. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mooi nieuws voor je Otto!
     
    RSC09 en Ottorockit vinden dit leuk.
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Daarom blijf ik dus vinden dat AA goeie service levert:

    American released a statement promising that it “will honor mispriced fares that were booked last week,” expressing hope that its “customers enjoy their experience with American and book with us again in the future.”

    Hopelijk blijven ze dit doen in tegenstelling tot andere airlines en gaan ze niet over naar revenue based model!
     
  18. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    volgens mij ging dit stuk over de ex-brazilie error fare van vorige week, niet persé ook over deze, hoewel ik uiteraard hoop dat deze wordt gehonoreerd :)
     
  19. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Zou nog even wachten met accommodaties of wat dan ook te boeken.
    Etihad Airways deed er ook zo'n 7 a 10 dagen over om mijn J fares SYD via BKK te annuleren.
     
  20. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Lees inmiddels dat AA specifiek iedereen bevestigd dat de boeking gehonoreerd wordt. Man man man wat baal ik dat ik in dit geval bij BA heb geboekt!! Zonde... Nog steeds geen bericht van BA ontvangen overigens, lees op Flyertalk dat sommige mensen daar gebeld zijn. Grote klasse van AA dat ze wel honoreren, kan BA een voorbeeld aan nemen.

    In ieder geval nog een paar FB miles waarschijnlijk voor de AMEX betaling die ze waarschijnlijk wél gewoon debiteren. Daarnaast hoef ik nu het fam. weekendje niet te verplaatsen....

    Volgende keer beter, ik blijf proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina