AZ | business | DUS-NRT voor 500 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door PNF, 9 jul 2017.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Heb je daar trouwens nog een bepaalde strategie voor, om je kansen op honorering te maximaliseren bij dergelijke tarieven? Of is het toch vooral een kwestie van pech/geluk?
     
  2. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Hier ook.
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Had gekund ja, dan vrees ik wel dat het mijn laatste reisje was:p
     
    Goffe de Boer, Ottorockit en Sebas vinden dit leuk.
  4. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Ik las op secretflying in de comments dat er een aantal met alitalia gebeld hebben en dat ze hun tickets bevestigd hebben gekregen. Wat daar nu echt van waar is weet ik natuurlijk niet. Genoeg trollen altijd in dat soort comments
     
  5. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Een callcenter medewerker ziet ook niet anders dan dat het ticket bevestigd is. Die checkt geen prijzen en of het wel klopt. Die ziet gewoon een ticket staan.... dus daar kan je niets aan ophangen. Gewoon afwachten :)
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  6. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Behoorlijk random naar mijn idee. Ik heb namelijk exact de zelfde farebase en misschien ook wel de zelfde datum als jij had en mijn ticket is nog Open for Use.
     
  7. Roog

    Roog Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Op FT inmiddels de volgende reacties (van oa. cheaptickets.de):

    'Technical problem with the booking system, too low booking price, tickets cancelled and full refund processed, 5-10 business days before it's back on the card, blah blah blah'
     
    Goffe de Boer en FlyingFonz vinden dit leuk.
  8. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb vandaag een e-mail gekregen van cheaptickets.de dat het inderdaad gaat om een fout in het reserveringssysteem. In de e-mail staat dat iedereen binnen 5 tot 10 werkdagen de gehele reissom teruggestort krijgt.
     
  9. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Die van mij heb ik geboekt bij omegaflightstore.com, ik denk eerder dat een refund bij hun wat lastiger doorkomt als ik de reviews op trustpilot mag geloven :D:D:D

    Anyway mij ticket is nog niet gecancelled, maar heb ook pas voor februari geboekt.
     
  10. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Vluchten voor volgende week zijn door Alitalia gedowngrade naar Y. Binnenkort maar even contact opnemen met de ota en Alitalia voor een refund.
     
  11. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Bah, zoiets is natuurlijk niet leuk. Dan zou ik nog liever een refund willen.
     
  12. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Precies! Zou ook liever een directe refund zien.

    Net contact opgenomen met Alitalia (Ota zeggen niets te kunnen betekenen) en die hebben aangegeven dat er interne berichtgeving is geweest omtrent boeking richting Tokyo. De keuze die zij geven is eco vliegen of een refund.
     
  13. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Goed dat ze dat aanbieden. Je verwachtte tenslotte een business class product te kopen en geen economy.
     
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    In ieder geval geen gedoe met refund. Na mijn aankoop afgelopen zondag stond de betaling een paar dagen op "in behandeling" bij AMEX, maar inmiddels is dit verdwenen. Geen afschrijving o.i.d. Scheelt weer.
     
  15. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Bij mij ook geen afschrijving. Is dus prima afgehandeld door Cheaptickets zonder maandenlange nasleep.
     

Deel Deze Pagina