2021 Wrap up en 2022 plannen!

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Bijzonderetickets, 21 dec 2021.

  1. Robby43

    Robby43 Blue Tier

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Aantal gevlogen Miles: 12908 (16 vluchten)
    Aantal gevlogen Airlines: 4
    Aantal bezochte Airports: 10

    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Geen. Wel de eerste keer in Krakau, als fiere trendsetter van de KRK-run

    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Door alle corona-perikelen begin 2021 twee vluchten met privé-jet gemaakt op kosten van de werkgever. Beter wordt het nooit meer vrees ik.

    Heb je nog plannen voor 2022?: Tripje Dubai met de echtgenote en daarna voor het eerst in 1,5 jaar weer naar de VS.
     
  2. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    Aantal gevlogen Miles: 30.583
    Aantal gevlogen Airlines: 1
    Aantal bezochte Airports: 5
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: helaas geen

    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: eerste WBC vlucht na ruim 1,5 jaar was toch wel erg fijn.

    Heb je nog plannen voor 2022?: Volgende week weer voor werk naar BON. Helaas wel de wintersport Canada moeten annuleren ivm quarantaineregels, hoop nog een alternatieve wintersport te kunnen boeken. Voor de zomer 4 weken roadtrip West-USA geboekt en in de herfstvakantie Dubai. Zal, als de regels het toelaten, zeker aangevuld worden met de nodige citytrips.
     
  3. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Aantal gevlogen Miles: 48730
    Aantal gevlogen Airlines: 2
    Aantal bezochte Airports: 14
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: -

    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: BRU-AMS-DXB in BC op 1a. Werden erg persoonlijk welkom geheten door vriendelijke purser die zelfs onze Linkedin profielen had bekeken ter voorbereiding.

    Heb je nog plannen voor 2022: NY en Westkust US
     
  4. Didymis

    Didymis Blue Tier

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    192
    Trofeepunten:
    43
    Aantal gevlogen Miles: 15.994 miles (18 vluchten)
    Aantal gevlogen Airlines: 3 airlines
    Aantal bezochte Airports: 9 airports
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: UAE (Dubai), Polen (Krakau)

    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar:
    WBC naar DXB was wel weer prettig na anderhalf jaar niet gevlogen te hebben, maar Dubai an sich was echt verschrikkelijk - geef mij maar een echte stad. Verder was de welbekende KRK-run erg leuk om (voor het eerst) te doen!

    Heb je nog plannen voor 2022?:
    Snel weer terug naar NYC…los van de maatregelen die pas recent versoepeld zijn helaas geen goed moment voor kunnen vinden dit jaar. Verder staan Singapore en Thailand hoog op de verlanglijst voor 2022.
     
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Aantal gevlogen Miles: 24805
    Aantal gevlogen Airlines: 3
    Aantal bezochte Airports: 11 airports
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Geen nieuwe landen.

    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar:
    Toen er helemaal niks kon/mocht met de trein naar Luxemburg gegaan. Wat het onvergetelijk maakt is het Sofitel hotel waar ik mijn huur-mountainbike in de cocktailbar/restaurant tegen een tafeltje mocht stallen op het tapijt omdat 'ie door de lockdown dicht was. Er werd zelfs een kabelhaspel uitgerold door het restaurant heen om de accu ervan op te kunnen laden.

    Heb je nog plannen voor 2022?:
    Al een paar jaar het idee om van New Orleans naar Los Angeles te gaan met de Amtrak Sunset Limited en tussendoor her en der uit te stappen in San Antonio, El Paso en Tucson. Ik heb zelfs al waardebonnen van Amtrak klaarliggen, die gelukkig onbeperkt houdbaar zijn.
     
  6. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Aantal gevlogen Miles: 59.828
    Aantal gevlogen Airlines: 4
    Aantal bezochte Airports: 11
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Malediven
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: By far de reis naar de Malediven. Wat een ervaring. Zowel de Q-suites als het watervliegtuig waren beiden erg bijzonder, en dan het land zelf nog. Kippenvel als ik er aan terugdenk.

    Heb je nog plannen voor 2022?:

    Net geboekt voor 2.5 week naar Colombia in Maart! Echt enorm veel zin in. Voor de rest hopelijk weer veel op tour, maar niks is zo veranderlijk als reis-en corona restricties tegenwoordig dus ik houd mijn hart vast.
     
    michiel1, Urbanjazz, Ambtenaruh en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Ik dacht; sportieve vent die Tim…. Tot dat ik “accu” las :p:D
     
    Thijsk, Ambtenaruh, Vliegende_Keep en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Elgertje

    Elgertje Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    13
    Aantal gevlogen Miles: 70.706 miles (51 vluchten)
    Aantal gevlogen Airlines: 5 airlines
    Aantal bezochte Airports: 16 airports
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Peru, Aruba en Curaçao

    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar:
    We hebben een rondreis van drie weken door Peru gemaakt. Een fascinerend en prachtig divers land. Door de pandemie waren er weinig toeristen en hadden we sommige sights zowat helemaal voor onszelf - dat maak je zelden mee. En heen en terug in de business met de A350 was ook zeker geen straf.

    Heb je nog plannen voor 2022?:
    Bangkok voor maart, maar met het terugschroeven van test-and-go weet ik niet of dat hem gaat worden. Verder in juni Canada en Seattle. En een kort tripje naar de Dolemieten in mei. Plannen liggen er altijd genoeg klaar.
     
    Carel1, Urbanjazz, Ambtenaruh en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    Toch knap, die run is er al sinds 2019 ;)... check het FB mileage run topic maar :rolleyes:
     
    Thijsk en Ruut vinden dit leuk.
  10. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Aantal gevlogen Miles: 170.872
    Aantal gevlogen Airlines: 7
    Aantal bezochte Airports: 21
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: 0
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Vlucht van Amsterdam naar Riyadh in Maart waar ik een van de twee passagiers in BC was. Het was bizar om te zien hoe leeg Schiphol was in die periode.
    Heb je nog plannen voor 2022?: Minder van huis zijn (was volgens tripit 249 dagen van huis)
     
  11. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Nog beetje gesnabbeld met AirBNB? ;)
     

Deel Deze Pagina