Dit jaar veel kortere vluchten, wezen eilandhoppen op Hawaii; maar ook in Zuid-Amerika wat korte verbindingen gevlogen. UA Gold kunnen verlengen; hopelijk lukt dat de komende maanden nog IB Gold. Komend jaar wordt er in ieder geval minder gevlogen vanwege een wijziging in de gezinssituatie Wrap up voor 2019: - 47686 miles - 34 vluchten - 11 landen - 29 vliegvelden - 14 airlines
Wrap up 2019: 83.213 km 33 vluchten 17 Landen 11 Airlines Voornamelijk tours in Europa gehad dit jaar - volgend jaar weer veel shows intercontinentaal
Afgelopen jaar, bijna alleen maar vluchten binnen Europa. - 61.100 kilometer gevlogen - 30 vluchten - 10 airports - 8 landen - 6 airlines
2019: - 490.828 kilometer gevlogen - 266 vluchten - 40.040 passagiers vervoerd Helaas teruggevallen van FB Platinum naar Gold, daar ik voor een Nederlandse groene maatschappij vlieg tegenwoordig, dus weinig meer als passagier vlieg.
Ik zie nu dat myFlightradar niet alles had geimporteerd uit Tripit. Het is dus uiteindelijk geworden: -70k miles -26 trips -19 airports -16 landen -14 airlines Hoe houden bij wat jullie vliegbewegingen zijn geweest? Tripit importeert wel vanuit de mails, maar bv klasse en stoel worden niet meegenomen.
Je zal toch zelf de datum, vluchtnummers etc in moeten vullen. Hoop handmatig werk dus. Ik had gehoopt dat er makkelijkere oplossingen zijn.
Dan moet ik er toch nog maar weer eens naar kijken. Bij mij pakt ie alleen de data, passagier en vluchtgegevens.