Lifeasemiel wrote:Ben benieuwd wat ze je aanbieden! en hoeveel je moet "zeuren":)
Gezien de verschillende datapunten die hier gepost worden varieert dat enorm. Tot nu toe is het mij altijd gelukt om met vrij weinig moeite een leuk retentie-aanbod binnen te harken.
Wat ik me nog wel afvraag is of de spend van andere kaarten ook wordt meegenomen in een eventueel retentie-aanbod.
Wat bij mij altijd het beste heeft gewerkt is heel vastberaden zijn met je opzegging en een goede talktrack klaar te hebben.
Wil jij ook mooie reisvoordelen zoals wereldwijd gratis loungetoegang, uitgebreide reisverzekeringen, hotelvoordelen, Schiphol Privium voor jou en je partner en drie keer per jaar €100 dinertegoed? Vraag dan een American Express Platinum Card aan via mijn referral link en ontvang 70.000 Membership Rewards voor een American Express Platinum Card of 70.000 Flying Blue Miles bij een American Express Flying Blue Platinum Card via deze referral link.
ikverzinnogweliets wrote:Hoe lang duurde het ongeveer? Tussen je priority pass en amex kaart?
Echt maar een paar dagen volgens mij
Dan1 wrote:Dan wordt het tijd om te bellen voor een retentie-aanbod 😀
Ben benieuwd wat ze je aanbieden! en hoeveel je moet "zeuren":)
Ook interesse in een gold of platinum American Express kaart? met een extra aantal bonus punten + eeuwige goede karma?
Klik >> Hier
Menno wrote:Nog even voor de goede orde, ik had het over de Amex Flying Blue waarbij m'n kaartbijdrage per jaar wordt betaald.Maar ik overweeg nu ook een reguliere platinum door de hoge sign-up bonus. Anderen met de reguliere kaart die nu ook (ondanks niet persé nodig) opeens een FB kaart beogen?
Dat was mij duidelijk 😎 Ik heb sinds een paar maanden een Amex FB Platinum kaart en betaal de bijdrage per maand.
Wil jij ook mooie reisvoordelen zoals wereldwijd gratis loungetoegang, uitgebreide reisverzekeringen, hotelvoordelen, Schiphol Privium voor jou en je partner en drie keer per jaar €100 dinertegoed? Vraag dan een American Express Platinum Card aan via mijn referral link en ontvang 70.000 Membership Rewards voor een American Express Platinum Card of 70.000 Flying Blue Miles bij een American Express Flying Blue Platinum Card via deze referral link.
Dan1 wrote:Is al een tijdje per maand. Blijkbaar geldt dit alleen voor nieuwe members en passen ze dat niet met terugwerkende kracht aan?
Nog even voor de goede orde, ik had het over de Amex Flying Blue waarbij m'n kaartbijdrage per jaar wordt betaald.
Maar ik overweeg nu ook een reguliere platinum door de hoge sign-up bonus. Anderen met de reguliere kaart die nu ook (ondanks niet persé nodig) opeens een FB kaart beogen?
*Bekijk via de linkjes wat jouw aanbod voor extra punten is als je een AMEX kaart zou nemen.
▸ AMEX Gold/Platinum nu tot 100.000 punten*. O.a. lounges, hotelupgrades, dinervoordeel en punten sparen voor goedkoper reizen.
▸ AMEX Flying Blue Gold/Platinum nu tot wel 70.000 Miles* Bijv. Platinum for 2, 30-60XP en FB punten sparen.
Gebruik je mijn linkje? Dankjewel! 🙂 Laat het weten, dan krijg je van mij een extra bedankje.
Ik weet niet wie ik moet bedanken, maar zie dat er afgelopen Zaterdag puntjes zijn bijgeschreven.
Mijn link werkte eerder nog niet (en dus met niemand gedeeld), het moet haast wel iemand geweest zijn van IF, gezien ik deze nergens anders heb staan. Dus wie het ook was, heel erg bedankt!
Goede nieuws is dan ook dat het er op lijk dat Amex eindelijk de IT problemen heeft weten te verhelpen 😀
Menno wrote:Ja, bij mij eenmaal per jaar. Wanneer heb je de kaart aangevraagd? Misschien zijn de regels later veranderd.
Is al een tijdje per maand. Blijkbaar geldt dit alleen voor nieuwe members en passen ze dat niet met terugwerkende kracht aan?
Bjorn wrote:Paniek bij AMEX zo te zien haha
Dan wordt het tijd om te bellen voor een retentie-aanbod 😀
Amarens wrote:Dankjewel voor deze tip, dat zal ik doen.
Alternatief is dat je het geld zelf overmaakt op je kaart, voordat je de uitgave doet. Als je dat op een werkdag in de ochtend doet, dan is het meestal de dag erna gestort. Nadeel is wel dat het niet direct is en soms tot drie werkdagen kan duren.
(Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit niet gewoon in realtime kan).
Amarens wrote:ik kreeg ook eerst de priority pass en kort daarna de amex binnen.
Hoe lang duurde het ongeveer? Tussen je priority pass en amex kaart?
ik kreeg ook eerst de priority pass en kort daarna de amex binnen.
ikverzinnogweliets wrote:Ik heb afgelopen woensdag succesvol een kaart aangevraagd. Ook gewoon een bevestiging gekregen op mail. Goedkeuring duurt 10 werkdagen en zou nog bericht over krijgen. Tot op heden nog niks gehoord maar heb zojuist wel een welkoms mail gekregen van Priority Pass en ook succesvol een account aangemaakt. Mag ik aannemen dat mijn aanvraag is goedgekeurd en dat ik binnenkort mijn kaart (gegevens) kan ontvangen?
Ik heb afgelopen woensdag ook een aanvraag gedaan. Donderdagochtend een mail dat ik aanvullende financiële informatie moest doorgeven. Dit direct gedaan. Sindsdien wel radio stilte en nog geen aanmelding voor PP voorbij zien komen. Positief om te lezen dat ze in het weekend blijkbaar doorwerken!
Hier kon ik een referral link plaatsen. Maar in plaats daarvan wens ik je een geweldige dag toe! Maak er wat van 🙂
ikverzinnogweliets wrote:Ik heb afgelopen woensdag succesvol een kaart aangevraagd. Ook gewoon een bevestiging gekregen op mail. Goedkeuring duurt 10 werkdagen en zou nog bericht over krijgen. Tot op heden nog niks gehoord maar heb zojuist wel een welkoms mail gekregen van Priority Pass en ook succesvol een account aangemaakt. Mag ik aannemen dat mijn aanvraag is goedgekeurd en dat ik binnenkort mijn kaart (gegevens) kan ontvangen?
Amex meldt je aan bij Priority Pass, als ze dat doen dan lijkt het mij dat je kaart is goedgekeurd.
Reguliere Amex Platinum / Gold 100.000 / 40.000 MR points
Flying Blue Amex Platinum / Gold 70.000 / 25.000 FB miles
Ik heb afgelopen woensdag succesvol een kaart aangevraagd. Ook gewoon een bevestiging gekregen op mail. Goedkeuring duurt 10 werkdagen en zou nog bericht over krijgen. Tot op heden nog niks gehoord maar heb zojuist wel een welkoms mail gekregen van Priority Pass en ook succesvol een account aangemaakt. Mag ik aannemen dat mijn aanvraag is goedgekeurd en dat ik binnenkort mijn kaart (gegevens) kan ontvangen?
pw1979 wrote:Maar het is dus niet mogelijk om een Gold kaart te selecteren. Dat kon de laatste keer nog wel.
Net geprobeerd met die van mij en dat werkt precies zoals vroeger
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 154 Online
- 5,344 Leden