Forum

Mijn volgende beste...

Meldingen
Alles wissen

Mijn volgende bestemming is:

4,386 Berichten
365 Gebruikers
17806 Reactions
710.1 K Bekeken
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Max2000 wrote:Kan idd, het is een vriendin van me niet mijn vriendin. Dan zit ik niet zo te wachten om 35€ in totaal uit te geven aan wat meer beenruimte leuk meegnomen maar 35€ niet waard. 😉

Oei, ik schrik toch eigenlijk wel van de prijzen die KLM durft te vragen. Het is alweer een tijd geleden dat ik er zelf voor moest betalen.

En om eerlijk te zijn, toen ik er zelf voor moest betalen deed ik het ook niet, zelfs niet met korting, af en toe bij de gate of in de lounge kreeg ik dan na wat 'tactisch' vragen een 'upgrade' maar zelf geld eraan uitgeven vond ik het niet waard.

BeantwoordenCiteren
(@tim82)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Route: AMS- VIE- DBV- VIE-AMS
Wanneer: Volgende week
Airline: Austrian
Klasse: Economy light (was maar 130€)
Miles: United (zal weinig opleveren vrees ik)
Reden: Lang weekend weg naar Dubrovnik en omgeving. Nu is het er nog lekker rustig. Heerlijk van de relatieve rust genieten aldaar voordat alle cruises er weer aanleggen. Vlak na boeken is het toestel naar Wenen veranderd in een Embraer met 2+2 opstelling, dus sowieso niemand anders naast me behalve mijn partner. 🙂

VinceG, Eagle, Bijzonderetickets and 3 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Famed Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Max2000 wrote:Kan idd, het is een vriendin van me niet mijn vriendin. Dan zit ik niet zo te wachten om 35€ in totaal uit te geven aan wat meer beenruimte leuk meegnomen maar 35€ niet waard. 😉

KLM kan anders best een beetje sponsoring gebruiken 😀

VinceG, ErwinLansing, Tim82 and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Max2000
(@max2000)
Reputable Member

Carel1 wrote:Je kunt natuurlijk ook een Eco Comfort stoel voor je vriendin kopen

Kan idd, het is een vriendin van me niet mijn vriendin. Dan zit ik niet zo te wachten om 35€ in totaal uit te geven aan wat meer beenruimte leuk meegnomen maar 35€ niet waard. 😉

FlyingBlue GoldAmex referral link

BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Je kunt natuurlijk ook een Eco Comfort stoel voor je vriendin kopen

Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.

BeantwoordenCiteren
Max2000
(@max2000)
Reputable Member

Thijsk wrote:Dan vraag je toch zo'n FB Amex plat kaart (voor 2) aan, is de non-status pax ook meteen FB Plat ;)?
En anders alsnog een stoel voor jezelf kiezen, het is immers maar een vluchtje van 1,5-2u en daarna ben je het hele weekend alsnog samen :p

Hi Dankje voor het meedenken, er is inmiddels een equipment change gekomen van -700 naar -800. Waarbij ze in eerste instantie op extra beenruimte was gezet maar nu is het weer teruggesteld naar normale stoel, hopen dat KLM hem houd op een extra beenruimte dan kunnen we samen ruim zitten en anders zitten we gwn Y. Haar vader is ulti dus misschien kan die wellicht nog wat regelen.

BeantwoordenCiteren
Thijsk
(@thijsk)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Max2000 wrote:Route: Ams-Mad en Mad-Ams
Wanneer: 13 juli tot 16 juli
Airline: KLM
Klasse: Economy (geen Y+ deze keer, want ben met non status vriendin)
Miles: FB
Reden: Stedentripje naar Salamanca met vriendin

Dan vraag je toch zo'n FB Amex plat kaart (voor 2) aan, is de non-status pax ook meteen FB Plat ;)?
En anders alsnog een stoel voor jezelf kiezen, het is immers maar een vluchtje van 1,5-2u en daarna ben je het hele weekend alsnog samen 😛

Flying Blue Platinum & Petroleum - MileagePlus Premier Platinum - MVP Gold 75k - Qatar Platinum - Avis President's Club - Hertz President's Circle - HHonors Diamond - Marriott Platinum - IHG Spire - Hyatt Globalist

AMEX Business Gold het 1e jaar gratis en 25.000 rewards points? Klik dan hier

AMEX Gold het 1e jaar gratis en 20.000 rewards points, of AMEX Plat met 50% korting en 30.000 rewards points? Klik dan hier

AMEX FB Gold het 1e jaar gratis en 20.000 rewards points, of AMEX FB Plat met 50% korting en 30.000 rewards points? Klik dan hier

LeidenHub wrote: Een 37-jarige IT consultant ... die er door zijn avatar uitziet alsof hij het achterlijke neefje van Optimus Prime is.

BeantwoordenCiteren
Max2000
(@max2000)
Reputable Member

Route: Ams-Mad en Mad-Ams
Wanneer: 13 juli tot 16 juli
Klasse: Economy (geen Y+ deze keer, want ben met non status vriendin)
Reden: Stedentripje naar Salamanca met vriendin

KarinS, Bjorn, lloydje33 and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
Eagle
(@eagle)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Route: CRL-BIA-CRL
Wanneer: Augustus
Airline: Air Corsica
Klasse: Economy
Miles: -
Reden: Vakantie

Referral voor reguliere AMEX

Mijn vliegverleden

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Carel1 wrote:Als de lounge open is, de knakworst vind ik erg lekker. Staat bij het eten links achterin.

Haha ik zal het onthouden!

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Vliegende_Keep wrote:Route: AMS-TXL-AMS
Wanneer: Juli
Reden: Bier und currywurst

Iemand die weet of en wanneer de AF lounge op TXL weer open gaat?

Als de lounge open is, de knakworst vind ik erg lekker. Staat bij het eten links achterin.

Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.

DirkOnTour reacted
BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Route: AMS-TXL-AMS
Wanneer: Juli
Reden: Bier und currywurst

Iemand die weet of en wanneer de AF lounge op TXL weer open gaat?

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
Bijzonderetickets
(@bijzonderetickets)
Famed Member

MVA20 wrote:LH/LX heeft inderdaad vaak redelijke prijzen voor hun intra-Europese business class, vergeleken met andere 'full service' maatschappijen (rechstreeks KLM is in sommige gevallen zelfs duurder in eco). Ik ben benieuwd wat jij hier miles-technisch mee doet (P-bucket). Ik kwak altijd alles van LH/LX maar bij UA neer omdat de miles daar niet verlopen, maar ik heb nog niet echt een bestemming voor de miles gevonden. :rolleyes:

Outbound is Z en inbound is P in dit geval. Denk dat de miles bij SQ neerzet (zo'n 3424), altijd handig voor intra azië vluchten. Heb ook nog wel wat M&M miles nodig, maar revenue based earning is een beetje tegen mijn principes. Laatste mogelijkheid is Asiana, daar spaarde ik voorheen ook nog wel eens wat vanwege de goede award chart. Maar ik denk dat ik dat maar laat zitten, want geen transfer / hotel mogelijkheden.

Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.

MVA20 reacted
BeantwoordenCiteren
MVA20
(@mva20)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Bijzonderetickets wrote:Route: AMS-FRA-IST-FRA-AMS
Wanneer: begin juli
Airline: LH
Klasse: Business
Miles: Weet nog niet
Reden: voor LH gekozen omdat ze in Business Class dezelfde service verlenen als voor Corona. Prijs slechts iets hoger dan andere "full service" maatschappijen in Economy.

LH/LX heeft inderdaad vaak redelijke prijzen voor hun intra-Europese business class, vergeleken met andere 'full service' maatschappijen (rechstreeks KLM is in sommige gevallen zelfs duurder in eco). Ik ben benieuwd wat jij hier miles-technisch mee doet (P-bucket). Ik kwak altijd alles van LH/LX maar bij UA neer omdat de miles daar niet verlopen, maar ik heb nog niet echt een bestemming voor de miles gevonden. :rolleyes:

American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS

American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej

BeantwoordenCiteren
Bijzonderetickets
(@bijzonderetickets)
Famed Member

Route: AMS-FRA-IST-FRA-AMS
Wanneer: begin juli
Airline: LH
Klasse: Business
Miles: Weet nog niet
Reden: voor LH gekozen omdat ze in Business Class dezelfde service verlenen als voor Corona. Prijs slechts iets hoger dan andere "full service" maatschappijen in Economy.

Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.

lloydje33, KarinS, DirkOnTour and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 106 / 293
Deel: