Premium Memberships: Extra Informatie i.v.m. Coronamaatregelen

Gold Status Challenge

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Vanwege de reisbeperkingen bij KLM/Air France zal de vliegperiode voor de Flying Blue Gold Status Challenge voor nu komen te vervallen. Nadat het vluchtschema van de vliegmaatschappij weer een redelijk normaal verloop heeft, stellen we hierna de vluchtdata opnieuw in met een nieuwe periode van ongeveer 3 a 4 maanden vanaf dit moment. Heb je wel de benodigde XP behaalt binnen de eerder gestelde tijd dan wordt de Gold Status uiteraard gewoon toegekend.

Aangezien de verantwoordelijkheid van de levering van de voordelen van Premium Memberships bij de desbetreffende partners ligt, is het niet mogelijk om deze reden een terugbetaling van het membership aan te vragen. Zie hieronder nog eens de disclaimer. We doen onze uiterste best in samenwerking met KLM/Flying Blue om ervoor te zorgen dat leden de Gold Status Challenge alsnog kunnen volbrengen.

We hopen op jullie begrip tijdens deze voor iedereen moeilijke tijden.

Disclaimer Premium Memberships

Door het aanschaffen van een InsideFlyer Premium Membership stem je automatisch in met ons privacybeleid en de voorwaarden. Zodra je het Premium Membership pakket hebt ontvangen en besluit om één, of meerdere, onderde(e)l(en) hiervan te gebruiken, zijn het privacybeleid en voorwaarden van de partner van dit onderdeel van toepassing. Voor sommige voordelen gelden aparte algemene voorwaarden. Deze lees je hier:

Algemene Voorwaarden KLM/Flying Blue Gold Status Challenge

Het InsideFlyer Premium Membership betreft een éénmalige aankoop. Het Membership wordt niet automatisch vernieuwd en is tot en met 31 december 2020 geldig. Sommige voordelen hebben een specifieke einddatum, deze wordt dan bij dit voordeel gecommuniceerd.

Alle persoonlijke gegevens verzameld door InsideFlyer en/of partners zullen worden behandeld conform de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). InsideFlyer en/of haar partners zullen gegevens niet aan een derde partij verkopen voor commerciële doeleinden. Nooit!

Door voorinschrijving of aankoop van het Premium Membership, ga je er automatisch mee akkoord om e-mails gerelateerd aan de promotie te ontvangen, en onze twee-wekelijkse nieuwsbrief. Je kan je ten alle tijden uitschrijven door op de knop “uitschrijven” onder aan elke e-mail te klikken.

InsideFlyer is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het niet verkrijgen van een voordeel van een deelnemende partner. Echter zullen wij, en onze partners, er alles aan doen om bij problemen met het inwisselen van een voordeel te helpen voor zover mogelijk. In het geval van vragen of klachten, stuur een e-mail naar pminfo@insideflyer.nl . We nemen het dan in behandeling.

Eenmaal  gekocht kunnen InsideFlyer Premium Membership voordelen niet geruild of ingewisseld worden voor enige contante waarde. InsideFlyer Premium Memberships hebben geen ruil- of terugbrengbeleid, wat betekent dat je deze dienst ten alle tijden kunt opzeggen maar geen enkele teruggave van betaling krijgt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *