Zoeken Multi-stop

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Itachimaru, 21 jun 2016.

  1. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Wanneer ik zoek op multi-stop(city) kan ik dan ook delen van die vlucht kiezen bij een bepaalde maatschapij en de rest vliegen met wat hij/zij (de zoekmachine) voorstelt?

    Praktisch voorbeeld:

    Ik wil vliegen DUS-->CGQ // CGQ-->TYO // TYO-->BRU. Nu de keuze om via DUS te vertrekken is om met de A350 in business te kunnen vliegen naar Peking. Probleem is dat ik die keuze niet kan maken omdat hij me altijd een geheel aanbied. Als ik deze alleen opzoek zit ik aan een bedrag dat 75% is van wat me de hele reis zou kosten.

    Iemand enig idee hoe je dit best oplost?Als dat al op te lossen valt..
     
  2. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Als je na het zoeken "individual flights" kies ipv "complete trips" kiest kun je ze per segment uitzoeken.

    Andere mogelijkheid is om via multi-city te kiezen en dan alleen voor de segmenten waarvoor je specifieke eisen hebt de Advanced routing codes in te vullen.

    Hoop dat dit je wat meer op weg helpt?
     
  3. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ik vind alleen via opodo OTA de juiste/voordeligste vluchten en daar kan ik de vluchten wel uit elkaar halen maar niet de segmenten kiezen. Met Advanced routing codes kan ik jammer genoeg nog niet werken. Zal dat eens moeten opzoeken.
     
  4. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ok, dus DUS-->CGQ (tussenstop in PEK) . Ik wil dus vliegen van DUS naar PEK met Cathay Pacific en dan van PEK naar CGQ met China Southern Airlines. Dan vul ik bij advanced routings CX CZ in maar krijg geen vluchten...
     
  5. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Probleem is opgelost Cathay vlucht was met tussenstop dus daardoor was code niet juist en dus geen resultaat... Bedankt!
     

Deel Deze Pagina