Young Flying Blue 20 mei

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Fripsmaster, 25 apr 2016.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Voor de mensen die voor de borrel van IF NL nog wat willen doen.

    Ik kreeg een mail van KLM voor een event in Amsterdam op vrijdag 20 mei, getarget op de jonge FB Gold & Plat (ik vind mezelf niet meer jong, maar goed...). Netwerken, tafelsessies, masterclass golf; het kan allemaal. Het meest interessante is dat KLM de kans biedt om een introducee mee te nemen van een ander FF programma. Als je je introducee aanmeldt voor FB, dan krijg je introducee dezelfde status als van zijn of haar andere FFP. Een soort status match dus!

    Aangezien ik in Amsterdam woon, is The International redelijk dicht bij voor mij. Zijn er IF'ers die gaan die middag?
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2016
    high_class vindt dit leuk.
  2. Maan

    Maan Guest

    Dus alata plus naar klm plat?
    Nice :)
     
  3. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Niets gekregen, ik vind mezelf toch nog wel jong en FB gold. Maar misschien alleen voor Plat's.
     
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Inderdaad, nice maar niet wat ik bedoelde, haha. Je introducee krijgt dus de status match. Dus als bijv. je moeder EY Gold heeft en je neemt haar mee en haar aanmeld, dan krijgt zij FB Gold.

    Ik heb mijn originele post aangepast, excuses voor de verwarring.
     
  5. Maan

    Maan Guest

    Maar ik bedoelde dus dat als ik als alata plus je introducee bent en jij bent KLM plat, krijg ik dan klm plat? :p
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Was het maar zo gemakkelijk!;)

    Nog maar even voor de duidelijkheid aan iedereen: de introducee krijgt de status match op basis van het FFP waar hij/zij bijzit. Ben je bijv. UA Gold, dan krijg je bij inschrijving bij FB op die dag FB Gold. Ben je bijv. AB Plat, dan krijg je dus bij inschrijving bij FB die dag FB Plat.
     
  7. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben ook Plat. En jong. Maar niets ontvangen ook.

    Misschien targeten ze meer op Silver's en Gold's omdat ze niet 100 Plat status matches willen doen :).

    Edit: Net @Fripsmaster's vorige bericht gemist, dit is dus blijkbaar niet hoe het werkt.
     
  8. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    DISKRIMINASIE! ;)
     
  9. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb Air Europa Suma gold, maar zou wel FB gold willen(ben nu silver). Kan ik met iemand mee?
     
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    zou je de mail kunnen fingeren en kunnen plaatsen?
     
  11. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Geachte heer Flying Doc,

    Als zeer gewaardeerde Flying Blue-deelnemer nodigen wij jou graag uit voor Young Flying Blue op vrijdag 20 mei 2016 tijdens de ING Private Banking Golf Week op The International in Amsterdam. Young Flying Blue is een event voor jongere Flying Blue Gold- en Platinum-deelnemers, zoals jij.

    KLM biedt je een boeiende dag met een afwisselend programma. Zo kun je netwerken met collega frequent flyers, deelnemen aan tafelsessies, kennis maken met het KLM-management en meedoen aan een masterclass golf. De dag wordt afgesloten met een feestelijke BBQ met live muziek.

    Tell a friend, bring a friend!
    Young Flying Blue is exclusief voor Flying Blue-deelnemers, maar KLM biedt je de mogelijkheid om een introducé(e) mee te nemen. Ken jij iemand die net als jij een young frequent flyer is, maar lid is van een ander programma? Kom dan op 20 mei samen naar The International. Dat is leuk voor jou, maar vooral voor je introducé(e), want bij aanmelding voor Flying Blue heten wij hem of haar welkom met een Flying Blue-deelnemerskaart met eenzelfde status als zijn of haar andere frequent flyer card!

    Wil je vóór 4 mei laten weten of wij op je komst mogen rekenen?


    Volgens mij is het niet heel targeted. Ik kreeg zojuist ook de mail.
    https://youngflyingblue.klmevent.nl/aanmelden
     
    high_class vindt dit leuk.
  12. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik kreeg 'm zojuist ook. Ter info... ik ben 33 jaar. Ik kan niet, want ik zit in Indonesië en dat zouden ze moeten weten... ;)
     
  13. Bento

    Bento Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Dus als ik met iemand mee kan en mijn Freccia Alata status kan laten zien maken ze mij FB Gold of Platinum? Dan heb ik wel interesse o_O
     
  14. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Kom je daarna mooi door naar de IF-nl borrel ;)
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  15. Bento

    Bento Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Wie weet :) Eerst eens kijken of ik met iemand er heen kan. Lijkt me wel wat om ook bij KLM Platinum te zijn. Zelfde alliance maar goed, spaar er tenslotte ook Award miles met m'n AMEX kaart :)
     
  16. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Volgens mij werkt die status match bij je introducee alleen wanneer deze nog geen lid is van FB. "Bij aanmelding voor Flying Blue heten wij hem of haar welkom met een Flying Blue-deelnemerskaart met eenzelfde status als zijn of haar andere frequent flyer card!"
     
  17. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Je kan je natuurlijk altijd makkelijk opnieuw registreren met een ander emailadres...
     
  18. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Heb ze een mail gestuurd over de voorwaarden.
     
  19. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Ben erg benieuwd naar de voorwaarden en baal dat ik niet in NL ben..
     
  20. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    En ik heb met FB silver ook een uitnodiging gekregen:D
     

Deel Deze Pagina