Goedemorgen, Eigenlijk 2 vragen 1. kan je XP verdienen met Air Europa, is toch een sky team lid 2 kan men iets vertellen over business class van Air Europa Ik kom hiermee omdat ik graag in oktober naar Fuerteventura business wil vliegen en uiteraard wil ik graag XP verdienen Nu heb ik wat vluchten gevonden met 2x overstap (MAD en LPA) uitgevoerd door Air Europa en CanaryFly. groetjes Bert
Dat hangt inderdaad heel erg af van de boekingsklasse. Gewoon even op de Flying Blue website checken of deze in aanmerking komt (geen miles = geen XP). Harde product is okay. Soft ook. Niets bijzonders, maar ook niet slecht. Kortom, goede optie indien de prijs van het ticket laag is vergeleken met de concurrentie (en je er ook eventueel punten en XP voor krijgt). Is het prijsverschil klein en de boekingsklasse zonder punten dan zou ik wellicht verder kijken.
Air Europa heb ik ook eens geen XP gekregen voor BC, en wel voor EC. Check dus even op Flying Blue website de bookingsklasse. Let er ook op dat je tussen LPA en MAD maar 2 XP krijgt in EC omdat het officieel domestic is :'). Product in de 73 niet heel bijzonder. Wel vliegt Air Europa veel met wide body naar bestemmingen binnen Europa, en die hebben wel mooie stoelen. Dan is dat het misschien wel waard. Lounge LPA stelt niets voor, bij Madrid wel fijne lounge. Heel veel soorten wijn.