WOW | EU-US sale | AMS-DUB-LAX-AMS 155€

Discussie in 'Economy Fares' gestart door VinceVoyage, 1 jun 2017.

  1. VinceVoyage

    VinceVoyage Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Goffe de Boer, JustinCase en Lionell vinden dit leuk.
  2. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Goed gevonden. Voor mij persoonlijk een no go omdat je naar mijn idee aardig krap zit en dan voor 9 uur achter elkaar, voor mij too much
     
    Goffe de Boer vindt dit leuk.
  3. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Eigenlijk ook niks voor mij die long-haul low cost. Ik zou niet snel een retourtje LA low cost kopen. Toch kan het interessant zijn om bijvoorbeeld op een Business Class award ticket van AMS naar LA te vliegen (bijvoorbeeld op een KLM promo award in business class) en vervolgens terug te vliegen voor € 75,- met WOW air. Bijvoorbeeld als je niet genoeg award miles in je account hebt of als je er de miles er niet voor over hebt om daarop terug te vliegen.
     
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik zie hem er niet meer bij staan. Ik zie dat als ik een normale stoel selecteer, en 1 stuks handbagage wil meenemen er 249$ bijkomt in totaal voor dit retourtje. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die zonder handbagage reizen maar enkel met een persoonlijk item op zo'n lange reis. Een biertje kost 10,99$ aan boord, en een wijntje 8,99$ en een sandwich kost ook 9,99$ en een Twix 3 dollar per stuk. 40$ aan eten/drinken op een vlucht is dus zo betaald... Al met al zou ik denk ik 300$ aan extra's kwijt zijn t.o.v. de geadverteerde prijs zonder al te veel comfort in te hoeven leveren.
     

Deel Deze Pagina