WOW air heeft een erg goed sale: diverse Amerikaanse steden naar Europese steden voor 50 euro enkele reis, en ook andersom leuke deals te vinden. Alleen in Juni. Daar vallen dit soort leuke dingen mee te maken: https://www.google.nl/flights/#sear...0WW853-KEFLAX0WW173,LAXKEF0WW174-KEFAMS1WW446 Weekendje LAX vanaf Amsterdam voor 155 euro. Helaas heb ik deze maand helemaal geen tijd...
Goed gevonden. Voor mij persoonlijk een no go omdat je naar mijn idee aardig krap zit en dan voor 9 uur achter elkaar, voor mij too much
Eigenlijk ook niks voor mij die long-haul low cost. Ik zou niet snel een retourtje LA low cost kopen. Toch kan het interessant zijn om bijvoorbeeld op een Business Class award ticket van AMS naar LA te vliegen (bijvoorbeeld op een KLM promo award in business class) en vervolgens terug te vliegen voor € 75,- met WOW air. Bijvoorbeeld als je niet genoeg award miles in je account hebt of als je er de miles er niet voor over hebt om daarop terug te vliegen.
Ik zie hem er niet meer bij staan. Ik zie dat als ik een normale stoel selecteer, en 1 stuks handbagage wil meenemen er 249$ bijkomt in totaal voor dit retourtje. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die zonder handbagage reizen maar enkel met een persoonlijk item op zo'n lange reis. Een biertje kost 10,99$ aan boord, en een wijntje 8,99$ en een sandwich kost ook 9,99$ en een Twix 3 dollar per stuk. 40$ aan eten/drinken op een vlucht is dus zo betaald... Al met al zou ik denk ik 300$ aan extra's kwijt zijn t.o.v. de geadverteerde prijs zonder al te veel comfort in te hoeven leveren.